Flytoget lanserer jakkehotell https://flytoget.no/nyheter-og-pres...s-uten-vinterjakke-med-flytogets-jakkehotell/
Litt avhengig av været kan dette gjøre at jeg for en gangs skyld tar flytoget T -45. Skulle ønske dette fantes den gang da jeg fløy mye til varmere strøk.
Noen på Flytoget virkelig ønsket seg en stunt for å gjøre det vanskelig å forsvare dem fra sammenslåingen?
Noen har hatt workshop, og kommet opp med dette. Ideen er jo rimelig god, og nå som flytog-prisen (fra Oslo) har bikket over 250 kr etter siste oppgang trenger de å by på added value.
Jeg likte ideen (se forrige mld fra 2 uker tilbake). Men har jeg lyst til at en dyr jakke skal henge helt fritt tilgjengelig for alle i halve (eller hele?) dagen hvor tusenvis av flytog-passasjer går forbi, jakken er uten tilsyn og skranken oftest er ubetjent? Svaret er et rungende nei. God ide har blitt til jalla gjennomføring. Jeg så en av jakkene kl 0730 da jeg tok flyet ut av landet idag. Da var den alene. Sannelig henger den her fortsatt da jeg kom tilbake fra CPH ganske nøyaktig 13 timer senere. Nå med følge av 2 andre jakker.
Jeg benyttet meg av dette på en reise i begynnelsen av Februar. Mulig de hadde litt innkjøringsproblemer, men jeg ble overrasket over at de ikke ba om å få se flytogkvittering ved levering ettersom leveringssiden er åpen for alle. Ergo hadde jeg ikke trengt å ta flytoget opp for å bruke tilbudet. Ved henting på morgenen noen dager senere var skranken ubetjent, og da en flytoget-ansatt omsider dukket opp hadde de ikke jakken klar selv om jeg var der på tiden jeg hadde oppgitt ved levering. Utover det var det fint å ikke drasse med seg den tjukke vinterjakken til sydligere breddegrader