Etter 2,5 måned hjemme i Norge går turen tilbake til Japan. Denne gang er det Japanese Grand Prix på Suzuka som er hovedmålet for reisen, men det var ikke feil å bytte ut OS C med ANA F heller Reiseruten er som følger: Onsdag 20/9: OSL-LHR-HND-KIX. Første og siste leg i Eco med hhv. SK og NH, mens LHR-HND er med ANA F. Mandag 25/9: KIX-BKK-VIE-OSL. Alle leg i Biz med hhv. TG, BR og OS. Turen starter med en kort tur med Vy fra Larvik til Oslo og en natt hos mine foreldre. Pakket og klar!
Kjapt spørsmål. Hva er årsaken til at du fly til KIX og ikke NGO? Enklere med transport til Suzuka eller simpelthen pga tilgjengelighet på bonusbilletter? God tur og måtte løpet bli tilsvarende spennende som i Singapore, i det minste de siste 14 rundene. Gjerne uten Verstappen som vinner igjen.
Vanskelig å finne billetter til NGO.. Også tar jeg fredagen i Kyoto. Bor i Nagoya fra fredag kveld Max vinner
Når en indisk kokk som lager mat i Storbritania lager en amerikansk rett til en skandinav ender en kanskje opp med noe sånt?
De hadde 6 retter å velge mellom til frokost. Jeg tenkte Egg Benedict skulle være OK.. Smaken var for så vidt bra
Takk! Jeg lander først på LHR kl 10.05 før kvelds ANA. Da skjønner jeg at jeg ikke behøver stresse for frokost. De asiatiske Lunsj-rettene husker jeg som bra der.