Jeg har et kjempeproblem, kan noen hjelpe?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 30. mai 2022.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Kan noen bistå med overnatting i Stavanger?

Jeg hadde booket 3 rom i 3 netter på Comfort Square i forbindelse med Guns n Roses-konserten om to uker. Så skulle en i reisefølget ikke være med likevel, og jeg skulle derfor avbestille ett av rommene.

Det gikk ikke helt som ønsket, og vi sitter nå igjen med ingen av de tre rommene.. Kundeservice kunne ikke hjelpe, så nå er gode råd dyre. (bokstavelig talt)

Jeg har klart å skaffe rom på to forskjellige hotell 13-14/6, og 14-15/6.
    Men, 15-16/6 er det ikke et eneste hotellrom å oppdrive i Stavanger (og omegn), så vi må enten sove på gata, eller droppe konserten, som jo er grunnen til at vi reiser i utgangspunktet.

Er det noen som har tips? Et hotellrom de ikke skal bruke? En hybel som kan leies ut for en natt eller tre? En bobil som ikke brukes?

Reisefølget mitt blir svært glade hvis noen kan hjelpe. Og jeg blir svært glad hvis reisefølget blir glade. :)

2. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,927
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket airbnb?

3. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,346
    Bonuspoeng:
    93
    Du har ikke elite status noe sted? Både Radisson og NC har romgaranti...

holmen liker dette
  4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,141
    Bonuspoeng:
    113
    Som nevnt over, prøv deg på romgaranti.

Var i kontakt med nordic choice for noen uker siden og spurte om akkurat dette.
    Garantien gjelder kun for Stavanger og ikke spesifikke hotell, men det er også mulig å sette seg opp på venteliste for hotellet du ønsker rom på.

Edit: Ser nå at romgarantien ikke gjelder for Stavanger 15. Juni, uansett ingenting å tape på å sette seg på venteliste.

Last edited: 30. mai 2022
    holmen liker dette
  5. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har denne på Airbnb. Hvis dere bare er to, så kan det la seg gjøre.

travelislife, jgroneng and holmen like this.
  6. Meursalt

Meursalt Medlem

Likes mottatt:
    226
    Bonuspoeng:
    33
    Kan absolutt anbefale området :) Både ølbar (ganske bra), bakeri (bra) og restaurant & vinbar (veldig bra) i krabbeavstand fra leiligheten til @CrotchRocket.

holmen liker dette
  7. holmen

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Det så veldig fint ut, men vi er tre. Og han ene snorker så mye at han helst bør ha et eget hus i hagen. :D

travelislife and Trykkern like this.
  8. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke fått bygget noe vinrom ennå? ;)

travelislife and CrotchRocket like this.
  9. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Denne er nok ikke så lett å få til i Stavanger (og neppe ønskelig heller), men serveres likevel: Første gang Bergen, fem edru gutter i ung alder, spurte og fikk lov til å sove i "husvillen", på glattcelle. Solskinnsbyen var ikke oppfunnet ennå, og vi orket ikke å sette opp telt i det ufyselige været. Ble låst inn, og måtte stille foran kateteret til inspektøren dagen etter.

10. holmen

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for innspill, alle sammen!

Da har det hele faktisk løst seg, og på en særdeles økonomisk måte. Vi får låne en båt som ligger til havn i Stavanger. Helt gratis. Så, aldri så galt at det ikke er godt for noe! :)

Liza, Kristian, Candy and 18 others like this.
  11. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,316
    Bonuspoeng:
    113
    Fantastisk løsning, det er topp å bo litt i båt. Personlig løser jeg slike problemer med å identifisere usual suspects og være på nachspiel inntil check-in neste dag.

Håper dere koser dere på bøljan blå, og husk å ikke tisse over havet mens man er bedugget; da kan man raskt bli en del av det.

Kristian, kiev and travelislife like this.
  12. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Fant ikke igjen en evt kjøp og salgtråd, men denne omhandler nesten det samme:

Reisefølge har trukket seg, og har dermed 3 G’nR-billetter til salgs. Hovedområde, ståplass, opprinnelig salgspris 860 pr stk.

Del denne siden