nå skal vi ha en morro lek her. 1. Hver sin tur å legge noe (hva som helst: en pakke tyggis, bukseknapp, frukt etc) i en av de 2 SAS loungen på OSL (innland, utland/gullstua). 2. Førstemann som tar bilde av den gjenstanden som er gjemt og poster bildet her, poster samtidig en ny gjenstand på et nytt sted. 3. Nestemann å finne den nye gjenstanden. Jeg begynner enkelt (eple klistremerke):
Ser frem til at de ansatte går rundt og lurer på hva faen som feiler folk som går rundt og ser ut som de inspiserer rensligheten i loungen når de går rundt og jakter høyt og lavt
Eg trudde eit øyeblikk du hadde vore inne på damedo. Innerste dassen. Har litt ondt om tid, men prøvar å finne på noko. Og så har eg rydda etter deg.
Folk ser rart på meg. Har surra rundt og kika i krikar og krokar som ein korporal med nye vinklar på inspeksjon på rekruttkaserna. Men eg trur eg klarte å få bestemor Smith på plass utan at nokon såg det. Litt spion-know-how sit nok att etter tida i Sambandsregimentet. Vær så god neste: (Beklagar kvaliteten, men fikk ikkje heilt til å fokusere. Og viss nokon av dykk sit bak meg no, så får de ikkje vere med før i neste omgang.)
Siden den som "har den" er i gullstua nå, så blir det et prosjekt å få den over i innland med mindre noen går igjennom tollen/sikkerhetskontrollen og innom innlandsloungen og gjemmer noe
Hmm.. Nesten.......... Men kom dessverre ikke til utenriks og køen for transfer var 1000 meter lang..
Då er kanskje ballen i spel endå? Det heile heng vel i ein tråd, alt avheng av kor nøye det blir vaska i loungen. Så får vi krysse fingrane og håpe på rett kombinasjon av kortfarge og reiserute slik at vi kan spele på innland. Seier spelereglane noko om kor lenge ballen kan vere "offside" før det blir droppa ein ny?
Vi kan vel sette 48 timer? Viss ikke så: 1. Den som la forrige, legger ny. 2. En tilfeldig kan poste en ny gjenstand i valgfri SAS lounge på OSL.
Kanskje eg skal hinte og sei at ein treng ikkje svinge så mykje rundt? Eller kanskje dei vaskar grundigare om natta enn eg trur.
Jepp, ballen er i spel. Fri lounge, sidan eg ikkje får ikkje lagt ut på ny før neste lørdag. (Men eg køyrer ein sidebet; spanderar øl neste gong vi møtes i loungen om nokon finn det klistremerket.)