Jippi det er fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Så var fredagen her igjen og med det så starter sommerferien 2014. Må bare gjøre ferdig litt jobbing før kursen settes mot Verdens Ende. Snakk om regnvær i går...og ikke minst torden - blir spennende å se om det fortsetter i dag. Uansett ønskes du en flott fredag:)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jippi og jippi vet jeg nå ikke.
    Men det er da fint at det er helg, selv om det meldes store nedbørsmengder i morgen som ødelegger litt av fornøyelsen.
    Tannlegebesøket i går resulterte i nytt tannlegebesøk neste uke. Er vel meg som skal finansiere ferien hans i år, ser det ut til.

    Tror jeg må drikke noe i kveld......
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Yeei fredag fra Trondheim
    Begynnende flott vær -kan ikke ha bedre start på helga.Lurer meg på om det ikke blir en lengre luftetur med to-hjulingen idag :)
    Også skal jeg hjem å kyle ned et par-tre bjørnunger etterpå.....ahhhhhh. Helg !!

    Ha en super fredag :):):)
     
  4. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Amsterdam.
    Her skinner solen, og jeg skal ut på sykkeltur om litt...

    Ha en fin helg! :)
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Oppholdsvær og feriestart i dette minutt - et eneste ord som beskriver følelse; HERLIG:)
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fra en ape til en annen, GOD FREDAG!

    Herlig vær på morran, ikke for varmt så i EB spirit spaserte jeg til Starbucks i dag.

    Full dag med diverse samtaler til 4 forskjellige land før helgen siger på i ettermiddag. En meget bra uke for undertegnede der en storkontrakt ble inngått med USA Today på onsdag med ett konsept jeg eier alene. I tillegg hadde vi en rekorduke på boardingarea med i snitt over 107K unike besøkende hver eneste dag og fruens blog er boardingareas beste lansering trafikkmessig noen gang, så hun er kjempehappy, noe som alle vet er vanvittig viktig ;) (shameless plug: www.magicofmiles.com) ;)

    Så en Comtes de Taittinger fra 1998 ble lagt på kjøl til i kveld.

    Ha en flott helg du også!
     
    Jørgen and Fnate like this.
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Fredag er egentlig litt oppskrytt når man skal jobbe lørdag, men det går til ett godt formål (reisekassen min :))
    Litt over en uke til avreise og foreløbig virker det som om man skal klare å komme seg dit man vil, på det tidspunktet man vil. Mistenker at nok en gang er de fulleste flightene de ut fra OSL...
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grattis til Tommy og dama!!!

    Her blir det ikke mye Tættis anno 1998. Derimot litt Nora ferdigrett, Farris og noe rødvin med skrukork som jeg fant. Har vært i permament rant-mode en periode nå, så det skal bli bra med litt lugn i stua.

    Ellers var det jo en fin-fin fottur i Oslo i går, på vei til øl med @AndersB. Traff akkurat head-on med ekstremværet. Fikk løpt innom Ferner og kjøpt sokker, mens de selv stod og skuffet vann ut av butikken med piazzavakoster. Når jeg kom frem til Dubliner rant det faktisk vann UT av skoene. Sånn går nu dagan. Øllen var god og bra for håret.

    Næææh, får varme opp delikatessene i en gryte med varmt vann.

    Ha en fin kveld
     
    tommy777 liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ka? Ikkje Lillestrøm Campari?? ;)
     
    Fnate liker dette
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God fredagskveld! Helgen begynner først i morgen ettermiddag men fredagen kan allikevel nytes i solen her ved sjøen.

    I morgen kveld tar jeg en tur til Kristiansand og ellers er planene for helgen minimale.

    Ha en fin fredag! :)
     
  11. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Gooood fredags kveld fra O-town! Da var det endelig helg! Fri fra den ene jobben betyr jobbing for den andre (bonusfeber). Mye spennende på gang...
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Heldigvis ikke
     
    Last edited: 27. juni 2014
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her kom man hjem til et brev fra en offentlig etat som klarte å ødelegge hele kveldsstemningen, sommerstemningen og gjør fremtiden heller vanskelig.
    Pokkers byråkrater som har for mye tid til disp tydeligvis.

    :mad::mad::mad::mad:
     
  14. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Haaaaaaaaaaallois fra Forus. Helg? Ferie? Hva er det?

    Her er man såvidt igang med nok en helg med nattevakter. Så det er vel bare å brette opp armer og bein å la det stå til.
    I morges ble forøvrig bitt gamle hjem overlevert til nye eiere. Greit å få det unnagjort. Vurderer selv å bytte bank før jeg
    skal investere i ny bolig. Sparebank 1 ser ut til å gi de beste betingelsene for meg som er LO-organisert. Finnes det noen
    bedre rente en 3,35?.Håper jeg får til en avtale med dem i løpet av neste uke. Ganske så klar for å finne meg ett nytt rede...

    Snakkes!
     
  15. Olav

    Olav Galning

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Godt å se at jeg ikke er alene om å jobbe denne helgen
    Skal tilbringe helgen hos samme arbeidsgiveren som flyplass-samleren over tilbringer sin helg hos. Bare litt lenger nord, og litt lengre vest :p

    Heldigvis så gleder lommeboken min seg til fruktene av denne helgen dukker opp :p

    Masse sol her ute, og der jeg jobber er det mindre vind enn utenfor rekkverket :p

    Ha en fin helg folkens :)
     

Del denne siden