Jippi!! Endelig er det mandag igjen....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 18. juli 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    #Denfølelsen #Backtowork #Ferdigmedferien #Erdetrartjegdrikker?

    Joda. Det var blitt mandag igjen. Halvannen ukes ferie på hytta i skjærgården er over for denne gang. Skjønt sommer.... 16 grader og lett regn da jeg kjørte til jobb i morges. Får jobbe en uke nå og satse på at det gode været kommer i slutten av juli i stedet. Ellers skal man jo med Singapore Airlines i august til et sted hvor man er sikret 30 grader. Greit med en backup plan lizzom...

    Men nå skal det jobbes. Er allerede godt i gang med bunken som ventet på meg. Et par saker løst allerede og venter egentlig bare på lunsj ettersom det var dårlig med mat i kjøleskapet hjemme i morges.

    I kveld kommer mine tyske gjester tilbake til byen etter å ha vært sendt på en runde på egenhånd opp i Sirdal og over til Setesdal. Så forhåpentligvis er de innom Bygland og ser på noen elger før de "lander" i Kristiansand. Så blir det nok en felles middag i kveld før de skippes tilbake med SuperSpeed i morgen tidlig.

    Så da behøver jeg nok ikke å planlegge flere aktiviteter for i dag.

    God mandag ønskes!
     
    KatManDu and geddi like this.
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,498
    Bonuspoeng:
    183
    Ukas første mandag starter fint på Melia Alicante. Melia Rewards Gold gir en fin suite med eget soverom og 2 bad. Utsikten fra frokosten er helt OK

    Ha en flotters mandag
     

    Attached Files:

  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra sk 996. Fått rundet av middagen med en kopp cappuccino. Temperaturen er faktisk behagelig og crewet er hyggelig. Så langt en riktig så flott tur med bolaget. Gleder meg til en rødpølse til kvelds.


    Ha en flott mandag
     
    braathens safe and KatManDu like this.
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    En skikkelig ræva mandag. Starter med at en innleid ikke dukker opp og ingen får tak i han med det til følge at det vi skal gjøre i ferien forsinkes enda mer.
    Ellers er det feil i noe data vi har fått overlevert også så ting skjærer seg enda mer, men snart er det ferie og chartertur til Mallorca med kone, barn og svigermor så da ordner det seg...
     
    Larata liker dette
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,498
    Bonuspoeng:
    183
    SK med med-stop i BRU for ettermiddagsflighten OSL-ALC. Venter på MMK for middag så må utsette den litt da... Ikke sendt ut info på FR24 da.
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,498
    Bonuspoeng:
    183
    Charter og svigermor i ett, tror jeg hadde funnet på noe annet da jeg ikke takler noen av delene.. Lykke til
     
  7. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Landet i BRU pga. en passasjer fikk illebefinnende? Jeg har ofte lurt på om det vil skje på fligther til/fra ALC - hvor selv jeg drar ned den gjenomsnittlige alderen med ca. 20 år... :)
     
    Wiolenze and SASlovah4evah like this.
  8. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Masse kudos til den stødige og erfarne purseren på dagens flight. Han tok seg virkelig tid til alle i biz. Gikk rundt og småpratet med alle sammen og kom flere ganger bort og spurte om alt stod bra til. Det ble heller ikke for mye av det gode og ikke falskt. Rett før landing gikk han rundt og håndhilste på alle (nesten full kabin) og spurte om det hadde vært en fin tur og takket for at vi fløy med SAS. Synes det er artig med folk som er genuint opptatt av jobben sin. Og som ønsker å gi kundene sine en best mulig opplevelse.

    Noen som vet hvor man kan sende inn feedback? Kunne tenkt meg å si noen gode ord om denne herremannen.
     
    Travellingalf and KatManDu like this.
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
  10. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    KatManDu liker dette
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Etter litt ferie er det vanskelig å holde orden på dagene, men når dere sier det er mandag, så er det vel det. Da er det bare å glede seg til fredag :)
    På fredag blir det tur til Tyskland og et norsk-tysk bryllup der.
    Etterpå tar mine søsken og jeg noen ekstra dager i Berlin, og det blir sikkert koselig.

    Ha en fin dag der du er, med eller uten ordbok ;)
     
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,687
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal aldri gjøre det mer! (Med mindre jeg reiser med et "odde" flyselskap og blir nødt ...
    Sitter i innenriks (gull) og skal reise med SK295, måtte roe ned med litt suppe og vin ...

    Til saken: da jeg kom til OSL var det svært lite folk på allmuens sikkerhetskontroll, så jeg gikk der ....
    Makan til patroniserende og uhøflig guttevalp skal man lete lenge etter ... da jeg påpekte den belærende tonen kom det: "nå er vi igang igjen"

    Heretter går jeg de ekstra skrittene til Fast Track .... der er de i det minste høflige ...
     
    Wiolenze liker dette
  13. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, jo takk :)
    Har små barn, så akkurat nå er charter konge. Er vel 12 år siden siste charter så det blir spennende. Svigermor og jeg går heldigvis godt overens
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Godt du hadde en god opplevelse. Min tur med SAS C var dessverre desidert mest "amatørpregede" C turen jeg har hatt :(

    Den tabben gjorde jeg en gang tidligere i sommer. Frister lite å gå der igjen..
     
  15. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Synd det skal være så hit or miss å fly bolaget. Må da være mulig å standarisere noe.
     
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, tror potensialet er stort, men synes IFE-systemet og headsettet er en gedigen bommert. Her føles det som de har forsøkt å spare penger og endt opp med en middelmådig pakke:/
     
  17. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Har heldigvis eget headsett, prøvde ikke de i setet. IFE er en skam, lite utskiftninger og dårlig utvalg. Synes synd på de som trafikkerer disse rutene ofte.
     

Del denne siden