Joker Glad trumfkampanje på 50% attende på fredag og laurdag 2018

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 23. sept 2018.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,502
    Bonuspoeng:
    183
    Var denne bekjente kanskje svogeren til ei venninne av ei dame som tremenningen til kona di var borti på countryfestival i sommar?

Elles er det vel greitt å sitje heilt i ro på bakerste tofte i båten når det går den vegen.

McBuljo, Travellingalf, Earl and 3 others like this.
  2. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Kjenner du han også?

3. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Er det trumf man klager til på manglende trumf mtp dette, eller er det joker selv? Går man via skjemaer, eller sender man bare en mail til trumf kundeservice?

4. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,631
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg klagde på manglende avokado-trumf via dette skjemaet. Det skulle visstnok etterregistreres. Jeg har også fått 1,03 trumf for 2 brød denne helgen - så alt er ikke helt på stell.

5. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Han som eg har hørt om, svogeren til ei venninne, også videre, sender alltid alle sine klager til [email protected], for då kan dei sende dei videre om det trengs!

Neonex and DanH like this.
  6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Egentlig kan vente til uti uka da for å se om all trumf er kommet med etter handling på lørdag... Gidder ikke sende inn noe før det har gått ei viss tid iallefall....

SAJblue liker dette
  7. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,355
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke fått 50% trumf her heller. Og selvsagt ikke tatt vare på kvittering så dette håper jeg virkelig ordnes opp i.

8. snartur

snartur Medlem

Likes mottatt:
    533
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde det vært mulig å samlet alle diskusjoner om manglende poeng fra Trumf, Avis, Fjordkraft osv i egne tråder? Dette er svært lite interessant for andre enn de som er rammet. Denne tråden, for eksempel, burde være forbeholdt oversikt over forekomstene av ferskt brød i de ulike ulike Joker-butikkene, smoothie-oppskrifter og gode råd for konservering av snacks og bleier. Dessverre ødelegges tråden i stor grad av spam med oppdateringer om hvem som til enhver tid har fått poeng og hvem som ikke har fått.

Dette er ikke ment som kritikk av noen. Jeg forstår at man har behov for å diskutere manglende poeng fra ulike partnere, men nå overdøver dette dessverre nyttige tips og triks i de fleste tråder av denne typen.

9. TrondF

TrondF Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Hva koster egentlig en pose potetgull hos Joker? Coop og rema ligger på 23kroner..

10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,673
    Bonuspoeng:
    293
    Leon and Avixlo like this.
  11. TrondF

TrondF Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Går faktisk i pluss med de prisene men de skrur vel opp prisene lokalt på fredag :)

12. Condictio

Condictio Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Får du beholde trumfen da ?

13. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,923
    Bonuspoeng:
    183
    Det vet jeg ikke, er løsningsorient da. Er i såfall villig til å betale for poengene, eller slette poengene å få full refusjon, så hadde jeg sett hvilken løsning på knipa de hadde kommet opp med :)

14. Condictio

Condictio Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Selv om jeg lever av konflikter så gidder jeg ikke å klage for å klage altså :p

15. Gribb

Gribb Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,063
    Bonuspoeng:
    93
    Bare kort spørsmål, er det sikkert at joker har nok poser og snacks fra maarud til alle kundene og spesielt de som jager på trumf bonus? Er litt skeptisk her nå, for det kan hende at noen av oss kommer til en av joker butikkene og møter tomme hyller allerede på fredag formiddagen??

16. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan så absolutt skje. Det var sånn da de hadde dette tilbudet på produktene fra Coca Cola, og det kan nok fort skje nå også.

Gribb liker dette
  17. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,889
    Bonuspoeng:
    293
    Må i butikken 00:01 natt til fredag da :)

18. TrondF

TrondF Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Ble litt nedfor når jeg så Maarud til 17kr på Obs :(

Avixlo and SAJblue like this.
  19. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,019
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du planlegger å legge på deg litt eller eventuet kjøpe inn dyrt snacks på Joker i helgen i store mengder så foreslår jeg at du går innom din lokale butikk i dag og får kjøpmannen til å bestille opp kartonger av de produktene du ønsker deg.

Jeg gikk selv litt bananas på Cola Zero salget , med påfølgende tannemalje slitasje. Men det var helt uproblematisk å bestille opp det kvanta jeg ønsket meg den gangen.

Så får du heller plukke med en tannbørste og litt sånt og vente på grønnsaks salget senere på året :p

Gribb liker dette
  20. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har fremdeles bare fått 1% trumf etter at jeg kjøpte brød på fredag. Noen som har fått eller fått etterbetalt enda?

Del denne siden