Joker Glad trumfkampanje på 50% attende på fredag og laurdag 2018

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 23. sept 2018.

  1. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    :DVelkommen i klubben:D
     
    Sunnfjordingen and Angie like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,899
    Likes mottatt:
    57,535
    Bonuspoeng:
    293
    :p
     
    Angie and drsyk like this.
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Viktig med en sjekk: «Er det for godt til å være sant....»
     
    Angie, drsyk and Grooo like this.
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,475
    Bonuspoeng:
    183
    Ombo and Shyneno like this.
  5. MrBister

    MrBister Medlem

    Innlegg:
    208
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    En ekte Sunnfjording vet vel at det er billigere "pylser" på f.eks. Rema1000, enn Joker sine med 40% i avslag :)

    Jeg snakket i forrige uke med en disponent i en av Jokers forretninger, og han mente (å ha hørt at) disse 50%-kampanjene ikke skulle skje mer, fordi det var mye misforståelser (Sikkert mellom joker sentralt og forskjellige disponenter), og sikkert at det er endel tap rundt disse kampanjene.

    I fjor høst husker jeg vi fikk servert de forskjellige ukene med tilbud på forhånd, så noen her på forumet har inside-info fra NorgesGruppen eller Joker sentralt, - håper de kan bekrefte/avkrefte påstanden.

    Jeg kan jo godt forstå Joker/NG også, når noen her for eksempel under brød-kampanjen med Joker i fjor, fikk med seg -masse- frosne ustekte butikkbrød, hentet de like før kveldstid slik at de i kassa fikk med seg ytterligere -50% rabbatt... Da er det jo som å be om at slike supre kampanjer blir permanent fjernet.

    Dessverre er mye av bonussankingen prisgitt at hver enkelt har et sunt forhold til bonus-allmenningen, ellers blir det fort "allmenningens tragedie" ut av det - mange eksempler på det. Å drive å betale kredittkort med et annet kredittkort, sende penger til seg selv/betale regning til seg selv (tidligere payr) bestille mobil og strøm hver 14. dag, og bestille bil for å avbestille så fort bonuspoengene er i boks - man ber jo om at det blir restriksjoner og fjerning av gode tilbud/muligheter. Hadde man forvaltet disse mulighetene optimalt, kan det godt hende vi fortsatt kunne betalt våre regninger via Payr og fått bonus for det.
    Synes det burde blitt laget noen moralske retningslinjer for bonussanking :)


    Ellers regner jeg med det blir pylsefest på nordvestlandet i nærmeste fremtid
     
    Last edited: 01. okt 2019
    vegasbaby, Arvid1410, jonss and 10 others like this.
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,475
    Bonuspoeng:
    183
    Heilt einig. Kampanjar som er so rause er veldig fristande å misbruke. Sjølv gjekk eg lens for varene på 50 %-kampanjane lenge før jul. Det var innkjøp av både is, chips og bleier allereie i november. Det hadde vore kjekt om Joker hadde kome tilbake med liknande kampanjar, men med lågare trumfopptening. Det må vel vere råd å finne ein %-sats som gjer det interessant å storhandle samstundes som Joker tener pengar?
     
  7. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg regner du sikter til meg. At jeg hentet brødene på kveldstid var nok mer fordi at det var etter arbeids- og middagstid;) Rabatten fikk jeg dessverre "tvingt" på meg av den blide kassadama på Joker, enten jeg ville det eller ikke. Mistet jo halvparten av Trumfbonusen min.. Det var forøvrig utrolig lettvint å slippe å kjøpe brød i flere måneder :p
     
  8. Nordlys

    Nordlys Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Ser at Joker har 40% på Maarud denne uka.. Max 5 stk.. Frykter dette er i stedet for trumftilbudet ifjor..
     
  9. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    fikk også mail om dette.

    like skuffende som da spar gikk fra 25% trumf bonus til 25% avslag på alt til baby.
    ville jo ikke ha billigere varer, ville jo ha trumf:p:p:p:oops:
     
    Shyneno liker dette
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Blir mye potetgull fremover, eller nei står over...Like greit å kjøpe mer fæsk, vent nå litt, det har jeg fryser`n stappe av...Sikkert noe annet jeg kan hamstre på Kiwi, feks løk og erter, blir mye gode supper fremover:rolleyes:
     
    jgroneng liker dette
  11. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    30 kg fryste bananer av god, gammel årgang til salgs. Ferdig skrella, hvorav 10-15 kg også er delt i biter. 5 trumfkroner pr kg :p
     
  12. kristiaan

    kristiaan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel dessverre bare 40% avslag og ikke 40% i trumfbonus.. Hadde det vært trumf, så skulle jeg fylt på lageret mitt igjen :p
     
    furlong liker dette
  13. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,932
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en skandale. Burde vi si fra til en voksen?
     
  14. Travv

    Travv Medlem

    Innlegg:
    149
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Kommer ingen lignende Trumf kampanje fra Joker i år så vidt jeg vet..
     
  15. Travelbear

    Travelbear Aktivt Medlem

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Ser ikke sånn ut desverre, dumt at jeg ikke fikk utnyttet kampanjen i fjor ordentlig ^^
     
    Travv liker dette
  16. Travv

    Travv Medlem

    Innlegg:
    149
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    har oversikt over alle kampanjer fremover så kan gi beskjed hvis jeg finner ut
     
  17. kristiaan

    kristiaan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Siste rest fra fjorårets grønnsakshandel :D
     

    Attached Files:

    NoLimit liker dette
  18. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Får hjertestans hver gang denne tråden blir oppdatert. Blir alltid skuffet :eek::p
     
  19. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    FCF0CBC2-D85C-405B-BBFD-A93744E02AE8.jpeg

    Vel...milevis fra de gode gamle Jokerkampanjer...men ser at Spar nå kjører Trumfkampanje på melk. Hold dere fast....hele 3 % :)
     
  20. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hmmm kjøper som regel melken på mandager:rolleyes: gir 2% mer.
     

Del denne siden