Joker Glad trumfkampanje på 50% attende på fredag og laurdag 2018

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 23. sept 2018.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Yup
     
  2. Oysteinnor73

    Oysteinnor73 Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, jeg er rimelig ny her....venter på eget trumf-kort og Shell MC.... Har dog registrert Trumf på vanlig visakort... vet noen her om man kan forevise visa kort for "å bevise" medlemsskap i trumf for den første 1% ... uten å trekke, slik at jeg kan benytte Shell MC på det hele, og sikre 1% til? Mulig jeg er i feil forum, men jeg ble litt inspirert av samtalen her.
     
  3. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Du må ha fysisk kort. Ikke nok med 'bevis' dessverre.
     
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Veit ikkje om eg har svar her, men eg veit i ei tidleg fase av trumf, så kunne eg trekke bankacceptkortet som eg hadde registrert trumfen på i kortlesaren, for så å gjera opp kontant, og trumfen vart registrert. Usikker på korleis dette er no. Eg venter på nytt trumf-kort på tredje veka, så eg lurer på om eg berre skal kopiere opp ein bunke og lage klistremerker av strekkoda til å ha rundt om kring
     
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Du skal kunne plukke med deg et Trumf-kort i fra eks. Kiwi og knytte dette opp mot din Trumf-konto. Da kan du skanne dette før du betaler med valgfritt kort.

    Dette vil bli et ekstra-kort i tillegg til det som er på tur i posten, slik at du etter å ha fått kotet i posten kan ha eget kort i bilen eks.
     
    SAJblue and ValdresBjarne like this.
  6. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Takk! Dette har eg ikkje tenkt på, det kan ein jo legge til inne på kontoen!
     
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Og du kan såvidt jeg vet legge til så mange slike kort du ønsker, så her er det bare å dele ut kort til naboen, alle ansatte, katta, bikkja, onkler, tanter og alle andre som ikke selv driver med denne herlige galskapen vi driver med. Selv har jeg nå 3 kort ute hos andre enn meg selv. :)
     
    Avixlo liker dette
  8. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Tar Joker Amex?
     
  9. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke min nærmeste i hvert fall (Joker på Hasle i Oslo).
     
    furlong liker dette
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,988
    Likes mottatt:
    10,890
    Bonuspoeng:
    183
    De fleste jeg har prøvd gjør det.
     
    furlong liker dette
  11. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Joker skillebekk, Joker tiedemannsbyen(i nærheten av hasle) tar i hvert fall amex.
     
  12. kimananda

    kimananda Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Herregud, kan det ikke bli fredag snart
     
    furlong liker dette
  13. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,072
    Likes mottatt:
    3,266
    Bonuspoeng:
    113
    ????
     
  14. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Eller endnu bedre, mandag.... mmmm....
     
  15. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Skvatt til når jeg i fjor, med handlevogna full av taco til 50% trumf, innså jeg at jeg hadde glemt trumfkortet hjemme. Da kunne hun i kassa fortelle at hun heldigvis kunne registrere trumf manuelt om jeg fant fram mitt trumfnummer på trumf.no. Så det bør være mulig å gjøre det, og så betale med Shell MC.

    Alternativt kan du plukke opp et trumfkort i butikken og knytte det til kontoen din først.
     
    SAJblue and Avixlo like this.
  16. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,253
    Likes mottatt:
    21,969
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sjekket joker. Når det gjelder frukt er det tapsprosjekt om man regner det opp mot kiwi. Fks, epler 20kr kg kiwi,40kroner kg joker.Men grønnsaker der var det noe som var interessant :)
     
  17. Monkeycat

    Monkeycat Mmmm...beer...

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    350
    Bonuspoeng:
    63
    Han ene i kassen på min lokale KIWI (KIWI Tananger for de som lurer) tipset meg om at jeg kunne putte inn det vanlige kortet og så avbryte før jeg tastet koden.
    Da ble Trumf-nummeret registrert og jeg kunne fullføre betalingen med AMEX.
     
  18. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du blar tilbake til side 2 har jeg laget en (nesten) full oversikt over prisforskjeller. Da ser du hva du kan kjøpe for å gjøre en god deal. Er stort sett grønnsakene (om 2 ukers tid) som du kan gjøre kjempegode dealer. Type 1-3 kr mer for løk (men 35% mer trumf).

    Egentlig tjener du på nesten alt om du tar det ut i penger. F eks ananas koster 20 kr på kiwi, 35 på joker. Det blir 17 trumf, altså 35 .- 17 = 18. Men det er det vel ingen her som har tenkt til ^^
     
    Avixlo liker dette
  19. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Da får jeg gjøre ett forsøk til på Hasle, og hvis det fortsatt ikke fungerer så får i hvert fall Joker Tiedemannsbyen en ny kunde ;)
     
  20. flynofly

    flynofly Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Det hjelper vel lite med grønnsaker til helgen, for 50% så gjelder: " all frisk frukt og bær. "

    Men, grønnsaker kommer vel det også, men spørs om prisene har endret seg innen da ;-)
     

Del denne siden