God morgen en meter fra juletreet. Tanken om at barna skulle sove lenge ved og la de se ferdig kvelden før kvelden, gikk dårlig. De har gledet seg så mye, at de vel knapt har sovet i natt Ha en strålende Julaften alle bonusnisser. God jul
God jul fra Bodø! Håper at bonusnissen kommer innom med reiserelaterte pakker til alle her inne. Ha en strålende dag!
Jeg må dessverre meddele at snømannen Kalle er død, han ble ekspedert inn på flyet til Phuket med familien min og han klarte seg ikke så bra her i Thailand. Han ligger uti der en plass Ellers så blir det en fin jul, slapper nå av ved bassenget mens personalet på hotellet gjør klar julemiddagen
Riktig god jul fra jobben. Rett under 4kg og skikkelig snørrete. Like greit at hen ikke kommer til å huske så mye av denne julen. Og storesøster skal få komme på besøk og treffe nissen på sykehuset God jul til hele forum. I år blir det arbeidsplass hygge. Også familiejul.
God morgen, og god jul! Rolig morgen ute på landet, mens vi venter på at nissen skal gjøre seg ferdig med runden sin. Vi hørte noe romstering på låven i natt, så jeg tipper grøten er spist opp. En seksåring i underetasjen er veldig klar for å gå og sjekke, iallfall! Håper alle får besøk av bonusnissen, og at det ligger behagelige reiser under alles trær i kveld. (Uavhengig av om treet er av type plast, furu eller palme) Ha en super dag, folkens!
God jjuleformiddag fra Oslo! Forberedelsene er på skinner, og jeg fikk til og med bakt pepperkakehus i går, i spirer av KLM: KLM hus nummer 82 - dog plasset i New Amsterdam for å få litt skyline
God jul kjente og fjerne på Internett Nissen var innom mailboksen i natt og kunne fortelle at CT nr. 2 var sikret. En av de bedre gavene en bonusnisse kan få. Ha en flott dag med kjente og kjære
God jul fra Finnair Platinum Lounge her på Helsinki lufthavn. Om 22 timer er vi nok en gang i Taiwan etter tre lange år. Ha en fin julefeiring!
God jul fra Porsgrunn. Første dag i juleferien. Neste jobbdag blir ikke før 9 jan. Venter innrykk av foreldre og svigers i dag. Noen som har sett " Hjelp, vi må på juleferie"? Ellers ønskes det god jul til alle jegere og bonusjegere.
God morgen fra godstolen. Kaffe er drukket, ribben er tatt ut av kjøleskapet og skal inn i ovnen om ikke så lenge. Så får det bli en runde med snøfresing… synes det ligger en respektabel mengde pakker under treet selv om bare er tre stykk i huset denne julen. Om ganske nøyaktig to uker forventer jeg å være ca i sikkerhetskontrollen på TRD, før turen går til Bangkok via Oslo og Istanbul. Tipper fruen blir fornøyd med oppgradering av headset som ligger under treet i dag Sønnen kom seg hjem fra BOO i går, en times tid forsinket. Første gang han fløy propellfy og han er enig i at 100-serien til dash er søte men bråkete. Ha en glimrende jul!
God formiddag og god jul fra hovedstaden Her tilbringes formiddag med å lage grøt, siden jeg var så heldig å få mandelen i fjor så er premien å måtte lage grøten i år. Så langt er man i rute med grøten, så blir nok klart til servering om 1 times tid, tradisjonen tro her skal grøten spises etter at Askepott er ferdig på NRK. Nyt julekvelden og feiring alle sammen
God jul fra hovedstaden! Alt av logistikk er i boks, gjester er ankommet og julefreden har lagt seg. Og om ikke det var nok slå det meg at i dag er det T-3 måneder til Thailandstur! Ekstra god grunn til å feire idag, altså. Ha en topp julefeiring!
God formiddag fra Larvik! Jeg har hanglet de siste dagene og i går kveld og i natt slo det ut i full blomst. Hoste, rennende nese og null krefter. Herlig måte å feire jul på .. Heldigvis har kona ordnet opp så det blir nok jul likevel God jul alle sammen!
God jul fra Nordland! Akkurat satt ribba i ovnen, og en god riesling står på kjøl. Blir full avslapping et par dager, og krysser fingrene for å unngå diverse virus før neste jobbreise: T-4 Istanbul
God jul fra et vinterkledd Narvik. Med yr i lufta og temp rundt null er vel holka rundt hjørnet. Men hva gjør vel det, om 3 timer kimer kirkeklokkene og mat orgien starter, og med det pinen for de søte små som bare vil åpne pakker.