Når nettene blir lange og kulda setter inn, Da sier vesle Gustavsson til skryteflokken sin: "Nå skal vi gå til pressen og lyge litt for dem, Så lures våre medlemmer trill rundt igjen" Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra Ja, vi skal åpne lounger men ikke der folk flyr, For det koster oss penger - og er altfor mye styr, Men midt i Stockholm sentrum det passer faktisk best, For de vil ingen bruke - og da sparer vi jo mest. Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra Og vi skal relansere et svært diffust produkt, Helt stappet fullt av fotnoter med unntak uten slutt, Vi kaller det for Saver men prisen er som før, Så kundene de lurer vi som aldri før Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra Og Eivind lovet pooling Og rollover-poeng, Men løftene blir bortforklart - han skulle hatt litt deng, Han er en éngangsselger Og har et vakkert hår, Men ikke en man stoler på til neste år Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra Medlemmene ba om Litt mer til EBD Så kutter vi hos EBS - og litt hos EBG, Da fremstår Diamond bedre og vi har spart litt peng, Ja, medlemmene våre er en skikkelig dum gjeng, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra Knut Morten er den beste Han lyger når det trengs, Men pressen kan han lure - de er lett å få til sengs: "Ja, vi skal bli som Ryanair Som KjosAir og som Wizz," For kvalitet da er det best å fly med Swiss Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra, Heisann, hoppsann og fallerallera Nå skal vi kutte kostnader og kalle det for bra
Ååå, SÅ jævla bra! Hahaha. Ser for meg blandakoret Diamantene framføre denne uoppfordra på neste Meet n' Greet
Blitt en trend å sette sine morsomste, flinkeste og mest joviale medarbeidere på Facebook-kundeservice. Forøvrig ikke en dum trend. Det funker bra, men blir jo bare en fasade...
Alt for mange bolag ser facebook som en del av markedsføringen, ikke som en del av support. Noe som fører til at ting som en dyktig supportmedarbeider med myndighet til å rydde opp ville ha fikset på flekken kan blåses opp til et salig rot... både på facebook og internt i bedriften