Junior og Senior på tur til Asia

Tråd i 'Reisebrev' startet av kjeeli, 03. okt 2018.

  1. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det @Kristian :)
    Det var Junior sin fascinasjon for fly i tidlig alder som gjorde at jeg fant på ting som var flyrelatert for å glede han :) Så er nok han som har smittet meg med den interessen :D
     
  2. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Vel plassert i et behagelig sete med en litt gammel skjerm i setet foran.

    100.JPG

    Var vi klare for en tur med Asiana A321 til NRT. Juice og vann ble servert som pre drink kl 19:20 :)

    101.JPG

    Varme kluter ble delt ut samtidig som push back kl 19:26, og flyet var i luften kl 19:44.
    Setebeltelyset slukket kjapt og matbestilling ble tatt i mot kl 19:54.
    Menyen

    102.JPG

    Alle mat å drikke ble servert samtidig, biffen og kaka smakte fortreffelig :DChampagne som ble servert var Drappier, Carte D`or Brut, og de gikk hele tiden rundt til de 12 business pax å spurte om det skulle være påfyll.

    103.JPG

    Vi landet på NRT kl 21:32, og var kjapt ved gate. Ruslet ut av flyet kl 21:40, nøyaktig 30 min etter opprinnelig tid.

    Så var det bare å sette opp farten for å komme først til immigrasjonen, hadde egentlig sett for meg lang kø der.
    Men det var absolutt ingen andre i hele hallen når vi kom ditt :eek: så vi var godkjent for opphold på den Japanske øya kl 21:45.

    Sånn praktisk gitt våre flytider, skulle vi bo på det hotellet som ligger nærmest T1. Hotellet heter Airport Rest House og ligger ca 10 min gange fra terminalen. Det går også gratis shuttelbuss fra holdeplass 16, 3 ganger i timen hvis man er dårlig til beins. Med sekken på ryggen ruslet vi bort og kom frem før bussen :cool:Innsjekk var kjapt og vi låste oss inn på dette 80 tallsrommet kl 22:04 :eek:

    104.jpg

    Jeg viste på forhånd at det var et litt slitent hotell, så det kom ikke som et sjokk. Skal jo ikke henge på rommet mer enn nødvendig. Flyttet viften fra gulvet og satte den i vinduskarmen, da fikk den fordelt den lille luften som kom fra luftinntaket under vinduet. Tror ikke det er å anbefale å bo her når det er på det varmeste utendørs.

    Etter en god natt søvn var det bare å komme seg bort til T1 for å ta NEX (Narita Evpress) til Tokyo Station. Vi tok shuttlebussen fra hotellet pga litt regn kl 07. Kjøpte t/r billett som kostet 4000 yen p.p, og var på perrongen kl 07:35.

    105.jpg

    Toget kom ca 10 min forsinket inn på stasjonen, likevel ble det rengjort før vi fikk komme ombord o_O

    106.jpg

    Så toget ble 20 min forsinket fra stasjonen. Togturen skulle opprinnelig ta 1t20m, men pga noe problemer med signal underveis kom vi frem til Tokyo Station 50 min forsinket :(

    108.jpg

    Så da begynte det virkelig å spøke for den forhåndsbestilte turen opp i toppen på Tokyo Tower som måtte skje mellom kl 10:15-30. Vi fikk kjapt kjøpt oss Suica kort til metro´en, og hoppet på banen i riktig retning.

    109.JPG

    Fra stasjonen ble det litt småløping og vi kom inn døra på tårnet kl 10:25. Så var det rett foran køen og opp i tårnet :D Et par utsiktsbilder

    110.jpg

    Ser regnbuebroen i det fjerne

    111.jpg

    Vel nede på bakken hadde vi hentet inn forsinkelsen og det ble tid til en tårn selfie.

    112.jpg

    Rett på nedsiden av Tokyo Tower ligger Zojoji Tempelet.

    113.jpg

    Vi tok bakveien inn til tempelområdet så vi fikk inngangsporten på vei ut.

    114.jpg

    Spaserte ned til Shibakoen station og tok banen inkl et bytte til Akasaka station. En liten gåtur derfra kom vi til 511 Kobe Beef Kaiseki hvor vi skulle spise lunsj.

    115.jpg

    Første gang vi prøver Kobe biff og bestilte 100g indrefilet :)
    Slik så lunsj tallerken ut

    116.jpg

    117.jpg

    Kjøttet var mørt og fint, men synes det var en smule for salt.
    Etter en pitstop på 511, gikk vi til Akasaka-mitsuke station

    118.jpg

    og satte kurs mot Shibuya for en titt på lyskrysset. Vi tok noen turer frem og tilbake også ;)

    119.jpg

    Fortsettelse av Tokyo Rundt fortsetter i neste kapitel.
     
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Drømmer meg tilbake :)
     
    kjeeli liker dette
  4. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som litt av en tur!
     
    kjeeli liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Bare herlig !! :):)
     
    kjeeli liker dette
  6. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Etter lyskrysset var det tilbake til T-banen for å farte videre til Tokyo Dome distriktet. Junior duppet av litt på turen, men han har godt av en power nap innimellom på en sånn tur :)
    Vi gikk av på Suidobashi Station og planen var å kjøre Berg og Dalbane Thunder Dolphin :eek:

    1.jpg

    Men dessverre var den stengt pga været, så da var det bare å stirre på hullet i veggen fra bakkenivå :(

    2.jpg

    Da fikk vi plutselig litt god tid ift tidsplanen, så vi kom oss ned til Tokyo Station

    3.jpg

    Vi hadde booket bord på Breeze Of Tokyo i 36 etg i Marunouci Building kl 18:00.

    4.jpg

    Men vi lå langt foran skjema og begynte å bli litt små slitne og sultene.
    Så når de åpnet kl 17:00 spurte vi om det var greit om vi kunne starte da, det gikk fint :)
    Vi hadde bestilt en 5 retter når vi booket bordet, så vi startet med:
    Hakkaisan Salmon Chaud-Froid with Beet Vinaigrette and Trout Roe. Denne falt i smak hos begge :D

    5.jpg

    Nå hadde vi fått besøk på nabobordet av 2 stk, og det ble med oss fire resten av tiden vi var der o_O
    Rett nr 2; Foie Gras in Cornet with Kyoho Grapes and Molasses. Junior var ikke så begeistret for denne.

    6.jpg

    Det gikk ganske fort mellom rettene, men det passet oss utmerket :D
    Rett nr 3: Grilled Cutlass Fish with Saffron and Squid ink Sauce. Jeg slet litt med denne, mens Jr likte den sånn passe.

    7.jpg

    Hovedretten het Tokyo Cowboy Wagyu Round with Necessary Condiments. Begge fornøyde med denne :cool:

    8.jpg

    Det er fint med vindusbord her, men vi var litt uheldige med været. Så utsikten var litt begrenset :(

    9.jpg

    Dessert Pear Mousse with Puff, Cardamom and Feuilletine flakes. Godkjent av begge.

    10.jpg

    Vi betalte 8500 yen p.p for 5 retter, og total summen inkl 4 cola og tips ble på rundt 23k yen hvis jeg ikke husker helt feil.
    Utsikt fra stolen min ned til Tokyo Station, hvor vi nå fint kunne rekke en tidligere NEX tilbake til hotellet.

    11.jpg

    NEX skulle gå kl 19:03 og vi var ute tidlig på perrongen kl 18:43, virker som det muligens er et litt travelt tidspunkt.

    12.jpg

    Mange av disse folkene forsvant med toget på bilde.
    Så vi stilte oss opp hvor det var merket av for kø til NEX på gulvet foran der togdørene stopper.
    Det kom et Rapid tog som skulle til Chiba før Ekspresstoget vårt skulle ankomme.
    Og mens Rapid toget står der begynner det å ropes gjentatte ganger over høyttaler anlegget: If you will get to the airport, you must get on this train :eek:
    Ok, men han kunne kanskje sagt hvorfor. Vi gikk ombord i toget og fikk en meget komfortabel ståplass :(
    Uten å ane hvordan vi skulle komme oss videre fra Chiba ble vi med til endestoppet.
    Taktikken var å henge på de med kofferter, og det ledet oss til et Rapid tog med sitteplasser som tok oss T1 på NRT :D
    Denne omdirigeringen gjorde at vi brukte nesten 2 timer istedet for 1t10m som NEX ville brukt.
    Men var jo ikke krise for oss som bare skulle til hotellet, det var mange som løp som fanden fra toget.
    Vår erfaring med NEX er vel at man burde beregne god tid når man skal forflytte seg mellom NRT og Tokyo Station :(

    Dagens rundtur i Tokyo

    13.jpg

    Tidsplanen holdt ganske bra. Lå litt forsinket frem til Tokyo Tower, men derfra lå vi fint foran skjema :D

    14.jpg

    Tilbake på hotellet var det bare å få i seg noen sandwich´er og gå å legge seg.

    Ny dag, nye fly i vente :)
    Kommet til lørdagsmorgen og utsikten fra rommet.

    15.jpg

    Denne var nok skikkelig high tech når den ble plassert på rommet, til og med dimmer på nattlampen.

    16.jpg

    Så sjekket vi ut, og ruslet til flyplassen i solskinn. Hotellet på utsiden

    17.jpg

    Før vi plukket opp ny boardingpass ble det en liten tur ut på terrassen, tror det var i 5 etg.

    18.jpg

    Etter pass og sikkerhetskontroll tok vi tunnelen ut til satellite nr 4

    19.jpg

    Ble en tur i

    20.jpg

    Mer om det og flyvningen NRT-BKK i neste kapitel :)
     
  7. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Ser virkelig ut som om dere fikk utnyttet tiden i Tokyo bra! Men er overrasket over alle avvikene dere fikk med togene, har inntrykk av at i Japan er alt alltid i rute og forsinkelse på mer enn 1 min er nesten nasjonal krise... men det gjelder kanskje bare shinkansen...
    Uansett ser det ut som ett bra opphold:)
     
    kjeeli liker dette
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Tok selv N'EX t/r i september. Både avgang og ankomst var på minuttet av oppsatt tid!
     
    Earl and kjeeli like this.
  9. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Det er dessverre en myte at tog i Japan _alltid_ er i rute. Shinkansen-togene har egne skinner og spor, så de er kanskje mer presise siden de ikke påvirkes av eventuelle forsinkelser og problemer på lokaltog-nettverket. Ei venninne av meg som har bodd i Japan i over 20 år sier at hver gang det snør masse, blir det ofte trøbbel i togtrafikken i den regionen der hun bor.
     
    Last edited: 11. okt 2018
    Earl, kjeeli and Avixlo like this.
  10. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, takk for oppklaring og litt mer erfaringer. Greit å vite!
     
    kjeeli liker dette
  11. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Jaja, da fortsetter jeg fra der jeg slapp. Begynner å ligne på en never ending story dette :)

    Da ruslet vi inn døren til ANA Loungen og viste BP og fikk da beskjed om å ta til venstre og heisen til 4 etg siden det var fullt i den vanlige. Vi var tydeligvis de første som ble henvist ditt, for der var det tomt med folk.

    1.jpg

    Synes det var snaut utvalg med mat:( men vi fikk nå spist litt frokost.
    Lurer på om det er bedre utvalg i den andre delen

    2.jpg

    Titter man gjennom vindu til venstre kan man se på F pax som mesker seg med godsakene :mad:

    3.jpg

    Så var det klart for TG 641 til BKK, når jeg bestilte turen var det satt opp A330 på denne ruten.
    Men i går (Fredag) fant Junior ut at vi skulle få en A350-900 isteden for, noe han ble veldig glad for :)

    4.jpg

    Vi har flydd A350 en gang tidligere for nesten nøyaktig 3 år siden da Finnair fløy den nye maskinen sin fra OSL-HEL.
    Boarding startet akkurat når de skulle kl 10:20, og gjett hvem som stod først i køen :D

    5.jpg

    Siden det var blitt byttet til A350 var det en betydelig oppgradering i forhold til gammel A330 kabin. Gratis Wi-Fi på 20 mb ble delt ut :eek: ikke stort man får gjort med bare 20 mb :(
    En som gleder seg :cool:

    6.jpg

    Avgangstid var kl 10:50, men ble ikke push back før kl 11:20.
    Junior og Senior har allerede inntatt avgangsposisjonen :)

    7.jpg

    Det var ganske lang kø med fly på vei til rullebanen, så ble ikke noe take off før kl 11:50. Men hva gjør vel det når man har godt selskap :)

    8.jpg

    Så var det tid for å sjekke innholdet i Beauty bagen vi fikk utdelt ;)

    9.jpg

    Nøtter og brus ble servert kl 12:13.

    10.jpg

    Så var det bare å bestemme seg for hva man skulle spise.

    11.jpg

    Forrett Shrimps with Puree of Peas and Arugula

    12.jpg

    Ble nok en biff middag

    13.jpg

    Kjeks, ost og mousse til dessert

    14.jpg

    Greit å starte prosessen med å snu døgnet tilbake til norsk tid. Så da ble det tid til ett par timers middagshvil.

    15.jpg

    Jeg følte denne sengen var litt lengre enn på det setet jeg hadde ut mot midtgangen på B777 vi fløy fra TPE-ICN.
    Så da var det frem med tommestokken for å kontrollere.

    16.jpg

    Sengene på disse parsetene i midten målte 187,50 cm og er noe lengre enn sengen på B777´en hvor jeg nesten skallet oppi enden med mine 183cm med sokker på.

    Selvfølgelig fikk jeg den ene ugagnskråka som ville ha utsikt ut hele veien ved min side :mad:

    17.jpg

    Etter middagsluren var det greit med et glass Champagne

    18.jpg

    Så før landing ble det en sterk nudelsuppe med et japansk kake attåt.

    19.jpg

    Etter 5t 54m i luften var det på tide å komme ned på bakken i Bangkok. Det er digg å kunne følge landingen på tailcam.

    20.jpg

    Besøk i Bangkok og BKK-MUC i B747 kommer neste gang :)
     
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Her er det så mye flyglede at det kan gjerne være en 'never ending story' :)
     
    kjeeli liker dette
  13. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Da har vi ankommet BKK etter en alright flytur, fikk ladet batteriene med noen timer på øye :)
    Husker ikke eksakt når vi landet, men vi var gjennom immigrasjonen og levert ryggsekkene til oppbevaring i 4 etg kl 16:20.
    Så tok vi toget til Phaya Thai hvor vi byttet over til metro. Inkl et bytte på Siam station kom vi til Saphan Toksin.
    Der hoppet vi på Chao Phraya Express Boat.

    1.jpg

    Makan til grisekjøring har jeg ikke vært borti :eek:
    Var bare å holde seg fast når han deiset inni alle kaier oppover elven ved av og påstigning.
    Men det var veldig effektivt da :)

    Vi fikk et lite glimt av sola på vei oppover elven.

    2.jpg

    Målet med båtturen for Junior og Senior var

    3.JPG

    4.jpg

    Der var vi en kort stund før vi hoppet på en båt som tok oss over til andre siden av elven.
    Der ruslet vi bare rundt gatelangs, før vi satte oss på Express båten og startet på samme vei tilbake til flyplassen.
    Nå var det blitt mørkt, og på vei nedover fikk vi se Wat Arun i kveldsbelysning.

    5.jpg

    Vi hadde også planlagt en tur til Baiyoke Sky Tower observation deck, det er Bangkok´s høyeste bygning 304 m høy. Men denne utgikk pga skybrudd og dårlig sikt :(

    Slik så Bangkok ruta ut T/R samme vei

    6.jpg

    Tilbake på BKK hentet vi bagasjen og gikk til Royal Slik Loungen borte ved C gatene.
    Der fikk vi skrubbet oss rene på et dusjrom før neste flight :cool:

    Vi hadde tenkt til å gå til EVA loungen, men på BP stod det kun invitasjon til RSL. Så statusløse som vi er, ble vi der vi var.
    Det ble noen timer med mat og drikke før vi var klare for boarding av Queen of the Skies til MUC :D

    7.jpg

    Her klarte vi ikke å komme først ombord siden de har F kabin, så de slapp ombord først.
    747’en står klar i mørket.

    8.jpg

    Vel inn flydøren fikk vi se F avdelingen til venstre, hadde vært digg å sitte der.
    Men svi av 50K ekstra EBP for å få F på et leg er jeg for gjerrig til.
    Er jo nesten en egotripp med Sas i C ved bruk av Flypremium

    Vel vel nok om gniern kjeeli
    Vi fortsatte til høyre og passerte C kabinen på 1.floor, da kom vi til den staselige trappen opp til 2.floor :)

    9.jpg

    Junior har lenge ønsket å fly en 747 i 2. etasje, så nå ble det ønsket oppfylt :D
    Her er det god skapplass

    10.jpg

    Denne midtgangen er jo som en motorvei å regne ift andre fly vi har tatt ;)

    11.jpg

    Så var det bare å plukke opp goodie bagen for å se etter godsaker. Stort sett det samme som vi har fått tidligere hos Thai.

    12.jpg

    Eva pysjen var på før avgang og selfie boys har fått servert pre drink, om 3 år 2 uker 4 dager kan det stå to like høye glass ved siden av hverandre :)

    13.jpg

    Jeg fant ikke noe fjernkontroll til IFE, så med hjelp fra Jr dukket den opp under armen min :oops:

    14.jpg

    Så etterhvert ble det mulig å bestille fra menyen

    15.jpg

    Forrett Grilled US Scallop with Pesto, Crab Meat Salad, Smoked Ham with Melon and Cherry Tomato.
    Tallerken ble tom hos begge, så det tyder på at det smakte godt :)

    16.jpg

    Tror det er første gang på turen våre veier skilles ved hovedrett valget.
    Junior er glad i biff.

    17.jpg



    Men jeg tok en skikkelig glad laks :cool: Begge var fornøyde med hovedretten.

    18.jpg

    Til desserten var vi samkjørte igjen.

    19.jpg

    Etter maten var det var bare å børste tenna, installere Mr AirBlower og lukke øynene.

    20.jpg

    God natt og velkommen til morgenstund ombord i 747´en i neste kapittel :)
     
  14. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig hyggelig å følge dere på tur! Blir hyggelig å ta med mor og far på deres første tur i business i påsken.
     
    kjeeli liker dette
  15. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for mye inspirasjon, det frister å legge disse reisemålene på lista i nærmenste fremtid. Når kona samtidig leser at Tokyo har 227 Michelin starter restaurants, så må jeg vel bare blir med :)


    1854551A-23EB-4FFC-A8FD-C56255748704.jpeg
    (beklager stort bilde, men compress-appen er dårlig i dag)
     
    Kalsnes, Hilde, geddi and 4 others like this.
  16. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke for å ødelegge gleden. Men det er endret til prisen vær vei nå. Så flyr du F bare 1 vei betaler du 20k ekstra ;)
    Bra skrevet og fantastiske bilder
     
    kjeeli liker dette
  17. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var et særdeles trivelig reisebrev. Må snart begynne å produsere avkom så jeg selv kan få meg et tilsvarende eventyr om 15 års tid ;)
     
    geddi, kjeeli, Xflipper and 1 other person like this.
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk! :D
     
    Flight Cancelled and kjeeli like this.
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,543
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan lager du kartene over hvor dere har vært?
     
    kjeeli liker dette
  20. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det @Upsaker :)
    Det blir nok artig for de det! og det er en veldig hyggelig gest fra din side :)

    Hyggelig å lage reisebrev som inspirere andre til å legge ut på tur :)
    Dine reisebrev gir hvertfall mange gode tips til gode restauranter rundt omkring, fortsett med det @jgroneng :)

    Takk for hyggelig tilbakemelding @Xflipper :)
    Har delvis fått med meg det du nevner, men da kunne vi jo ikke sittet i 2.etg på 747´en :D
    Jeg var også litt redd for å tukle med bestillingen, siden den ble gjort rett før de strammet inn på reglene. Mulig bare jeg som er paranoid og trodd at den ikke ville blitt godkjent etter dagens regler for antall stopp borti Asia.

    Hyggelig å høre at reisebrevet kan føre til fremtidig befolkningsvekst :)
    Lørdag er jo en fin dag å starte på :D

    Jeg bruker Google Earth. Over kartet har du et ikon med en linjal på (ikke tommestokk;))
    Når du trykker på den så popper det opp et vindu der kan du velge Sti.
    Da er det bare zoome inn på kartet og starte der du vil med å klikke på venstre mus-knapp, hvis du lager en markering feil kan du trykke på høyre mus-knapp over det punktet du vil fjerne.
    Når du da har laget ruten, zoomer du ut til det kartutsnittet du ønsker.

    Neste steg gjelder hvis du bruker Mac, vet ikke hvordan det er på vanlig Pc.
    Ta en screenshot, dra bilde ned til Bilder, trykk rediger, beskjær bilde slik at du fjerner alt annet enn kartet.

    Så oppe til høyre har ser du en sirkel med 3 prikker inni. Trykk på den og velg Merking.
    Deretter trykker du på boksen med en T oppe til venstre. Da får du opp en tekst boks du kan skrive i og flytte rundt på kartet.
    Når dette er gjort kan du trykke på Arkiver endringer oppe til høyre, også trykk ferdig oppe til høyre. Da har du en jpg fil du kan bruke.

    På bilde under her har jeg tatt en screenshot når jeg zoomet inn mer på det oversiktsbilde jeg har lagt ut tidligere i reisebrevet.

    Tokyo Tower.jpg

    Så håper du ble litt klokere @holmen.
    Så i forhold til min bruksanvisning håper jeg du bruker Mac. Men det er nok sikkert lignende løsninger på en vanlig Pc.

    Over til noe annet @holmen, jeg har fått med meg at du skal til Tokyo neste år.
    Jeg har 2 stk Suica kort med rundt 650 yen på hvert kort, det holder til 3-4 kanskje 5 T-bane turer litt avhengig av lengde på reist distanse. Kan være kjekt å ha hvis man skal videre med T-banen fra Tokyo Station etter ankomst med tog fra NRT.
    Disse kommer jeg ikke til å få brukt for. Så hvis du er interessert kan jeg sende de til deg?
    Det er bedre at noen får nytte av gjenstående beløp enn at de bare ligger i skuffen :)
     

Del denne siden