København.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Nanping, 02. febr 2017.

1. Nanping

Nanping Medlem

Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Reiser med en kompis til Washington førstkommende søndag, og hadde tenkt å ta oss litt godt i glasset på gullstua der.

Så ser jeg at vi lander i CPH 11:00 og flyet videre går kl 12:20. Når vi da noe å drikke før vi må igjennom den der passkontroll saken på CPH? Hvor lenge før bør vi være med gate?

Sikkert teite spørsmål, men har ikke reist til USA via CPH, så usikker på tidsaspektet.

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Bare å se an køen i passkontrollen det, så finner du ut hva du rekker. Kan vel også ta boarding så tidlig som mulig, så rekker du minst 2 glass Henriot før push-back.

CrotchRocket liker dette
  3. Nanping

Nanping Medlem

Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Er dessverre i minus vi skal fly, så det begrenser seg vel med servering så tidlig på flighten :)

4. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Uffda. Forøvrig er det vel Charles Heidsieck som serveres nå. Om to ukers tid satser jeg på Heidsieck før avgang på SK 907.

5. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Ved ikke hvordan det ser ud på en søndag, men paskontrollen i CPH er ikke ligefrem berømt for korte køer. Dog mener jeg at man kan se derhen fra Guldstuen, så I kan jo følge med i hvordan status er.

Nanping liker dette
  6. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Passkøene på CPH om morgenen/formiddagen er ofte brutalt lange, og strekker seg noen ganger langt forbi Lagkagehuset. Jeg ville derfor sett det hele an. Som nevnt over, har dere jo en viss oversikt over området fra Gullstua, så hvis det ikke er skrekkelig lang kø der kl. 11, så kan dere jo sjanse på et glass og sitte klare til å kaste dere rundt hvis køen der nede begynner å utvide seg.

Nanping liker dette
  7. Nanping

Nanping Medlem

Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for tips! Prøver å gjøre som grisefod og Scanipendler sier :)

8. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    575
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om det er samme passkontroll, men vi måtte løpe som gale når vi skulle til Zagreb en gang og da bare rope og skreik vi så var det en fyr som geleidet oss frem.. Den type mot får dere kanskje etter 4-5 øl i gullstua.. ;)

Del denne siden