Ka farsken, de er Onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 19. mars 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Giddi-øpp eller noe sånt fra Lillestrøms raskeste Flytog. Dagstur til Dublin med bolaget&wrap venter.

    Så får man håpe på ledige midtseter

    Ha en fin dag
     
    Scanflyer, SASDC8, andyp and 2 others like this.
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Hur tänkte jag nu!?
    Klarvaken 0430 och bestämde mig för att starta arbetsdagen. Det ångrar jag bittert nu! Nespressomaskinen kommer att få arbeta hårt idag. Skall väl försöka packa en del under dagen också, amerikakofferten är framtagen.

    Ha en strålande dag var än ni är!
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  3. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    A hoy. Vått i Stavanger. Snart utvikler vi vel gjeller. Endelig morgen. Første nattevakt ferdig. To igjen. Ti dager til flytur i wrap. Trøtt som en strømpe. Bingen neste! Å hei!
     
  4. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Trøtt morra fra et snøkledt Sør i Østfold. Kaffen er brygget og man er oppe alt for tidlig etter overtidsjobbing til langt på natt. Blir nok å gi seg tidlig i dag.
    Ha en flott dag, og fokuser på at det nærmer seg helg!
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Good morning fra Bodø!

    Nok en da med påske vær, minus 8 og strålende sol. Har en lang kontordag foran meg etter reise i går, og ny reise i morgen. Etter to gode SAS flighter de siste dagene (ledig midtsete), håper jeg på to nye i morgen.

    Ha en flott onsdag :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her er det også en trøtt morgen i det Sørlandske. Melder om overskyet og pluss 7 grader. Ingen snø heldigvis. Og måtte det bare fortsette.....

    Ble lite søvn i natt da jeg ble sittende å lete i ANA systemet til kl 2 i natt. Har nok fått noen flere grå hår på hodet av det. Sannelig ikke lett å få til.
    Utreisedagen er vid-åpen i forhold til å finne billetter fra Europa til Asia. Ledig i F på omtrent alle fly. Tenkte jeg skulle gå for TG's A380 fra FRA til BKK. Foreløpig strander det på ingen ledige bonusbilletter mellom KRS og OSL. Og man kan jo heller ikke lenger tar ut billetter KRS-CPH da det er WF som jo ikke er Star A. Grrrr. Vuderer å ta ut bonusbillett til CPH og starte DM turen derfra.

    TG har lagt ned ettermiddagsavgangen mellom BKK og MNL, så nå er det kul i havet å finne noen bonusbilletter der ettersom de har booket om alle på ettermiddagsflighten til morgenflighten. Alternativet er å kjøpe en biz billett med dem til 4k, en turistklasse til 2k, eller prøve noe mer eksotisk. Philippine Airlines skal bare ha 2k for biz billet en vei, og flyr 3x daglig. Kunne vært moro å prøve, og så kunne vi jo fått en anmeldelse av et nytt selskap her i hytten.

    Hjemreisen igjen var mye verre. Eneste alternativ er via NRT med ANA. Nå kunne jeg jo godt tenke meg å prøve ANA F mens man har sjansen, selv om det er en lang omvei, og fordrer overnatting i Paris på vei hjem. Greit nok det, men midt i påsken er det lite fly hjem fra Europa. Ingenting ledig med SAS mellom CDG og OSL/CPH og pris en vei til rundt 5k er uaktuelt. Fant så samme rute noen dager senere, da med ledig SAS sete til CPH. Tenkte da å ta bonusbillett hjem til KRS med WF, men det var selvfølgelig heller ikke ledig. Pris 1000 kr for bak, 2600 for foran.

    Akk ja, er det rart jeg drikker??
     
    Scanflyer liker dette
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Hmmm bör jag bli orolig när jobb-laptopen börjar lukta bränt?
     
    Twin Otter liker dette
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    DÄR Kom mailet från Optiontown. Hej 05E,G & H på 935 :)
     
  9. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Oslos røde plass.
    Bare 8 dager igjen som spinndoktor før friheten senker seg over meg noen måneder. Vært mye på farten i det siste, hvor danskebåten foreløpig er det siste prosjektet (som forøvrig endte med hodet i toalettet istedet for fest og morro).

    Happy bare-to-dager-til-helg-folkens!
     
  10. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan jo sjekke om det er billigere å starte turen fra BGO (direkte til FRA).

    Sjekk også SQ til MNL via SIN.
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har prøvd både via SVG og BGO. Null luck. Fant SIN-MNL, men ingenting BKK-SIN av en eller annen merkelig grunn. Grrrr!
     
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    MNL-PEK har ofte ledig. Sjekk også TPE.
     
  13. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Møtedag i dag så blir nok litt dataknoting hjemme i kveld.

    Må er utfordringen om en skal sykle eller løpe hjem fra jobb....
     
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim aka Norges Perle ;)
    Ser slutten av arbeidsdagen nå, og da blir det å hente unger i barnehagen og deretter hjem å lage fiskeboller...nam nam...
    9 dager til DUB :D :D

    Ha ein flott ein :):):)
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Si det .. Farmer er der også og skal med samme fly som Fnate i kveld ..

    G'morgen fra vestsørøst. Her prøver solen desperat å trenge igjennom, men et ventes ikke ordentlig gjennombrudd før i morgen.

    Har iverksatt Operasjon Musefelle i garasjen, og Gruffaloen har overoppsynet
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kun A-laget i Dublin altså...

    Næææh, loungen her var kjip. Dessuten lovet jeg taxisjåføren i dag tidlig at jeg skulle ta en øl om møtet gikk bra. Gikk det dårlig lovet jeg derimot å drukne sorgene i en øl. Mon tro om de har pøbb her.
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunchtid fra Chicago.

    Kunne vært i bedre form i dag, men men. Grått og trist ute, men det har ihvertfall sluttet å regne.

    Veehehelig mye å gjøre for tiden, så det er bare å fyre igang mer kaffe og kjøre på!

    Ha en fin en ;)

    Du, det har vi fått med oss, hadde de servert høggorm, hadde du ikke skjønt det heller :D ;)
     
    TOS, Jørgen and Fnate like this.
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og hvem booka denne mon tro?? :rolleyes:


    Fri, 28MAR14LH865OSLO, NORWAY
    (OSL) 6:30 AMFRANKFURT, GERMANY
    (FRA) 8:50 AM
     
    AndersB liker dette
  19. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Øyh!
    Jo det er jo sant. Kanskje det blir en salat underveis også. Hvordan er det? Serverer de musserende drikkevarer på Plus intra-europeisk?

    Urk! Ikke akkurat optimalt med søvn i dag. Vært oppe noen timer og dillet med diverse. Satser på noen timer på øyet sånn ca. fra nå og utover.

    Altinn måtte sjekkes og det så fabelaktig ut. Må kanskje drømme litt om hva jeg skal finne på med litt ekstra feriekapital. Kan bli noen milage-runs i salat-klasse for å si det slik.....
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk forresten akkurat ett once in a lifetime tilbud fra BA på å oppgradere LHR-CPH neste uke

    Total cost of upgrade£ 5526.00
    FlightFromToDepartArriveClass
    BA0814Heathrow (London)CopenhagenTuesday 25 March 2014 08:55Tuesday 25 March 2014 11:50Euro Traveller
    Club Europe
    Breakdown of the cost of upgrade
    Additional fare per personAdditional fees, charges and surcharges per personAdditional taxes per personAdditional cost per personTotal
    1 Adult£ 5440.00£ 60.00£ 26.00 £ 5526.00£ 5526.00
    Total cost of upgrade£ 5526.00
     

Del denne siden