Fra ARN ombord i ET714 der det luftes stort mens vi venter på å dra videre til Oslo. Jaja.. Greit med litt tilvenning etter noen dager med 30+ grader. Personlig fikk jeg et dobbeltsete for meg selv fra ADD også, så det var veldig bra. Både seng og sete i C har jeg ikke hatt før! Ha en fin søndag alle sammen!
Benyttet sjansen til å stikke hodet ut døren og puste inn litt minusgrader. Kvikner godt til av slikt.
God morgen fra Harmony Hotel i Addis. Måtte betale 70 dollar for hotellet (og visum, transport til hotellet, samt tre måltider på hotellet), da det fantes alternativer for å komme tettere opp mot avgang til OSL-flyet. Akkurat fått i meg litt frokost og skal straks se hva man kan finne på i dag. Turen hit gikk overraskende greit. Sovnet før take-off på CPT og våknet når vi var med terminalen på JNB, før jeg igjen sovnet før take-off og våknet like før landing på ADD. Retur til Norge i kveld. Satser på flate seter!
God morgen. (?) Sånn føler man seg når man skal reise hjem fra Sør-Afrika. (Nei, det er ikke undertegnede. Det er en kunstinstallasjon på hotellet) Satser på en fin tur med Ethiopian i kveld. Eksen til typen over.
Hilsen fra senatorloungen i Frankfurt. Siden vi ikke gidder mekke middag når vi kommer hjem i ettermiddag, er ungene oppfordret til å spisse masse pølser mens vi slår ihjel noen timer her. Har hatt en super påskeferie og returnerte via Madrid i går kveld. Hiltonhotellet ved flyplassen i Madrid anbefales. Gode på oppgraderinger, loungen har god vin fra 18-21 (men maten de serverer er crap!), svømmebasseng og det beste er at vi betalte under 100 euro for natten inkludert frokosten.
God kveld fra Oslo. Søndagen går med til å gjøre ting jeg ikke får tid til ellers, skrive reisebrev og se på film av hvordan man maler en 737.
God kveld fra Oslo. Etter at vekkerklokken ringte 05.50 i morges da man måtte på tidligvakt på jobb i dag, så føles det godt å tilbringe kvelden med litt godt drikke i sofaen. I morgen har jeg fri og da skal jeg ikke stå opp før 06, det er helt sikkert Nyt kvelden alle sammen