Kan ikke legge til flyvninger til booking.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Omaniac, 05. jan 2024.

1. Omaniac

Omaniac Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    272
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk booket om den lange OSL FRA IST SGN TPE KUL til ARN BKK KUL. Ringte EB og ba dem legge til OSL ARN, men det gikk ikke. Systemet ville ikke akseptere dette.
    Så fikk jeg booket returen KUL BKK FRA, men måtte bruke en ny CT og en helt ny booking for dette siden SAS hadde stengt da den dukket opp.
    Forsøkte i går å få de slått sammen, men det er ikke mulig med mindre det finnes ledige seter for denne returen. De setene sitter jeg på allerede. Agenten hadde ikke tro på at de ville dukke opp igjen om jeg kansellerte, så da blir det to bookinger.
    Ba om å få lagt til FRA OSL der jeg fant 10 forskjellige muligheter, men det var heller ikke mulig. Da må hele turen KUL OSL kunne bookes, det er ikke lengre mulig å bare legge til siste delen i ettertid.
    Så da må jeg enten bruke poeng for FRA OSL eller kjøpe disse.
    Blir vanskeligere å få booket hele turen når alt må bookes samtidig.

2. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,884
    Bonuspoeng:
    113
    Velkommen til bonusverden. Det er en velkjent problemstilling at det kan være problematisk å legge til en del LH-flighter til eksisterende bookinger pga begrensninger fra LH. Det er også standard prosedyre at to bookinger ikke kan slås sammen.
    Tips til neste gang er å ta ombooking via tlf selv om det betyr økt risiko for at segmentene forsvinner. Vanlig kundeservice skal kunne gjøre endringer og åpningstidene er utvider sammenlignet med CT-telefonen.
    Alternativet ditt er å avbestille og satse på at setene dukker opp igjen. Ofte gjør de det, men det er ingen garanti.

Insomnia4u liker dette
  3. Omaniac

Omaniac Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    272
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har lagt til segmenter mange ganger før uten problemer. Agenten sa at dette er nytt det siste året.

Del denne siden