Kan ikkje alle sitte stille i båten og ikkje krisemaksimere Shell MC og SAS MC?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 14. nov 2018.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Godtfolk

Me er normalt ein avslappa gjeng som kun tek litt i overkant av når det er snakk om plutseleg opning for besilling av F billetter eller når det er snakk om at bonusopptjening blir fjerna.
    Og ja, det er ikkje heilt heldigt at me mister opptjeningsmoglegheiter med Payr om det skulle skje,

MEN

Ingen kan bekrefte eller avkrefte noko som helst og eg tjente Payr på SAS MC seinast på sundag, og Shell MC har nok samme IT-system som SAS, og det trengs og oppgraderast. Og me veit ikkje anna at ting er satt litt ut i tid.

Og for å prate om oss over 40 som hadde håpa at BMI for normalvektige hadde vorte heva slik at me ikkje var overvektige meir, og kunne titulert oss som normalvektige. Tenk på blodpumpa vår, ikkje stress oss opp med ubekrefta meldinger utan bevis, for om eg skal få hjarteinfarkt, så vil eg ha det der eg må vente i kø for å få bestilt ein plass på SQ-Suites som nett har opna seg, eller i eit badekar i Frankfurt i Champagnerus, ikkje fordi at nokon trudde at Shell Mastercard slutta å gje bonuspoeng.

Så eg ber innstendig om at de bruker energien på langt hyggeligare ting, som om når Qatar skal få på plass Q-suites og 2-1 tilbod frå OSL, eller når det opner seg for SQ-Suites for oss poeng-baroner.

DanH, Pyro, drsyk and 36 others like this.
  2. dahlmath

dahlmath Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Som svenska bosatt 10 år i norge så var den här texten helt underbart svår att läsa rakt upp och ned...

tror jag fattar allt nu till slut :) :)

3. sam11net

sam11net Senior Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    KAN IKKJE ALLE "som ikke liker å diskutere" SITTE STILLE I BÅTEN OG IKKJE KRISEMAKSIMERE "med egne tråder om" SHELL MC OG SAS MC?

Petter B-C and kalleballer like this.
  4. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for attendemeldinga, Eg har jobba nokre år i eit svensk selskap og elles vokse opp med Pippi og Emil på TV, så eg forsto alt!

Eddie47, dahlmath and Kristian like this.
  5. Kalsnes

Kalsnes Medlem

Likes mottatt:
    686
    Bonuspoeng:
    93
    Litt samme i Amex-tråden. Ikke rart ingen av oss får kort i tide når hver enkelt forumist har ringt kundeservice 10 ganger og sendt tilsvarende antall søknader...

Calling, DanH, TOSflyer and 1 other person like this.
  6. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Samme gjelder CT telefon, om folk bare gjorde hjemmeleksa si før de ringte, hadde det ikke vært kø.

DanH, Eddie47, RoadKing and 3 others like this.
  7. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    Amex klarer imidlertid helt fint å skape komplett kaos i søknadsprosessen selv, helt uten dette forumets hjelp. Så det er nok en del andre årsaker til at du ikke får kortet ditt "i tide" ("i tide" er for øvrig ila. november/desember i år, dvs. ila. de neste 1,5 mnd..).

Chrisbgg liker dette
  8. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Meget bra skrevet dette #ValdresBjarne,folk må lære seg og trekke pusten to ganger før man skriker ut,og mange må begynne og lese postene her inne også før de skriker ut,for i postene står allerede de fleste svarene på det de søker. mange tror at vi er en gjeng med sekretærer som skal gjøre jobben for de som ikke GIDDER og lese igjennom postene først ;)

DanH liker dette
  9. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde det vært mindre krisemaksimering hadde det kanskje vært 1 side bakover istedenfor 8 til der svaret på spørsmålet står også ;)

10. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    Relativt ironisk å lese en diskusjon om hvordan man skal diskutere mindre på et diskusjonsforum....;)

DanH, RoadKing, kalleballer and 6 others like this.
  11. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Bonum disputationem bonus puncta in statera.

12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Meh. Hvor ellers skal man få utløp for livets små i-landsproblemer?

Eddie47, Kristian and Erlingni like this.

Del denne siden