Ja. Du kan også sjekke det litt før på sas.no Har ikke fått brev enda. Men har hatt ct på sas.no i en 2 ukers tid
Jepp, fikk booket dagen den ble godskrevet i fjor, da var den ikke å finne på sas.no, men de fant den i tallin
Du ser vel begge uten at du vet hvilken som er gammel og ikke.. Edit, jeg lever fortsatt i sas-classic verden..
Grunnen til at jeg spør er at den gamle ligger der (på SAS), men ny er snart klar. Den gamle ligger der med utløpsdatoen så da bør vel den nye CT ligger med utløpsdato ett år lengre fram, så fremt den dukker opp?
Åpenbart levert jeg i en gammel verden.. Har forøvrig aldri hatt en CT lenge nok til at jeg har opptjent en ny..
Jeg lover at det ikke skal skje igjen . Men når sjansen først byr seg er det jo lov å satse på en CT tur med hele familien (selv om sjansen er stor for at vi nok på reise på to fly).
Hjå meg viste to CT'ar den tida eg hadde to tilgjengelege. Mogleg at ting er endra no, men det var slik seinast 5. januar 2018 (på dei nye sidene til SAs).
Jeg satt akkurat og kikket litt tilfeldig på 4 seter til Costa Rica og ser ut til å være mange muligheter. Trenger å sette 2 CT + 220k poeng på konemor tror jeg.. så får mine CT bli brukt til F-reise for meg og henne..
Høres aktuelt ut å ta med familien til Costa Rica. Når og hvem tilbyr 4 seter i C? Er ikke aktuelt for min del før sommerferien 2019, så lover jeg ikke skal ta dine seter.
Avianca og Swiss finnes i alle fall.. Jeg tenker i den optimale verden så tar man fly noe som: OSL-IST-PTY-SJO/SJO-BOG-LHR-OSL Så har man 20 timer eller noe i Panama og Bogota i tillegg. Bogota er en "outsider" ettersom det er feil sone, men det er andre muligheter også. Problemet er at det virker noe mer komplisert å få seg til PTY, men eks OSL-ZRH-JFK-PTY funker.
Det gjør de, men vil heller fly Turkish enn Lufthansa, i alle fall på utreisen. Returen med IST-OSL er langdrøy synes jeg..
Dette ble plutselig høyaktuelt tema i heimen. Med «godskrevet», mener du da den dagen du rundet 100.000,-? Så om neste faktura viser en total på over 100 svære, så bør Tallinn kunne finne CTen?
CT er klar den 28. eller 29. i den måneden hvor fakturaen du passerte 100k har forfall. Så hvis du har forfall på fakturaen f.eks. 1/5 er CT tilgjengelig 28/5 eller 29/5. Har du forfall 15/5 er CT tilgjengelig på de samme datoene.
Ja det stemmer nok bra, vertfall ila November. Eg passerte 100k ca 20.06, eg snakka med Amex kundeservice som då kunne fortelle meg at min CT blei skrivd ut den 31.07 Så blir straks bestilling her ;-)