Jeg gjorde dette 17.3 på min billett med Norwegian, jeg får kun mulighet til å få tilbake i cashpoints og ikke i rene penger. Min flight ble kanselert.
Noen som har fått cashpoints etter at man har takket ja til tilbudet? Gått snart 3 uker nå og ingen cashpoints.
Jeg ble ikke varslet (per SMS eller email, oppdaget det tilfeldigvis når jeg gikk inn i appen). Og ja, avgangen fikk nytt rutenr, de flyttet oss til DY938 som skal gå i morgen 15:00. Vi hadde opprinnelig avgang på annet tidspunkt. Valgte refusjonsvalget på fredag. Tenker også at hvis Norwegian har flyttet mine avreise og returtidspunkt, så føles det rimelig å få refundert billetten. Jeg har jo betalt for å reise på eget valgt tidspunkt, ikke tidspunkter valgt av Norwegian...
Sendte inn krav 15 mars og har ikke hørt noe. Så ringte inn i dag for å høre hva status var. Det var bare å smøre seg med tålmodighet da det var mange caser. Og ingen ting jeg kunne gjøre.
Kunder raste mot Norwegian etter e-post: - Hvor uprofesjonelt er det mulig å opptre? Kunder raste mot Norwegian etter e-post: - Hvor uprofesjonelt er det mulig å opptre? www nettavisen no /okonomi/kunder-raste-mot-norwegian-etter-e-post--hvor-uprofesjonelt-er-det-mulig-a-opptre/3423950909.html
Viktig å rase når Norwegian gjør en feil. Som de noen timer senere rettet opp. Alt hadde vært bedre hadde denne gjengen kunne dratt på hytta i påsken
Pussig at linken for Cash Points fungerte da, mens den for refusjon ikke gjorde det...sikkert tilfeldig, de tester vel alt godt før de legger det ut...
Da dukka det opp cashpoints for en kansellert flyvning på rewardkontoen min, gitt. Tok nesten 7 uker.
Når jeg sendte inn så var det ikke spesifisert om dem kom i cash eller cashpoints, kun en forespørsel om refusjon.
Er det noen som har avbestilt Flex? Tar det også flere måneder nå? Jeg fikk kvittering for avbestilling for 5 dager siden, men ingen tilbakebetaling foreløpig.
Der fikk jeg faktisk hele beløpet refundert til mitt kredittkort fra Norwegian !! Sendte først inn sak 15 mars. Og ny bekreftelse at jeg ønsket voucher eller penger 7 april. Og idag kom hele beløpet inn på mitt kredittkort It's hope in the hanging snore!
Noen der ved hvilke flyvninger man kan regne med fra Norwegian i sommer? Ser de har flyvninger til DK (BLL&CPH) hele sommeren, men hører også at de forventer få flyvninger resten av året.
Tror ikke man kan forvente noenting som helst utover den produksjonen de har akkurat nå. Vanskelig å spå, men de åpner vel opp så snart etterspørselen er på plass