Hei! Er på Bali nå, og fått beskjed om kansellert avgang hjemover neste helg. Opprinnelig rute: DPS-BKK Thai airways 1/7 BKK-DEL Thai airways 2/7 KANSELLERT DEL-Milano Air India Milano-OSL SAS ankomst 2/7 sent på kvelden Etter lang telefon med SAS, ordnet de en god rute: DPS-IST 2/7 IST-OSL 3/7 Både opprinnelige og nye billetter i business. Vi må ha en ekstra natt på Bali, og kommer hjem en dag senere enn opprinnelig. Det er ikke angitt årsak til kansellering av flyet. Spørsmålene er: - Har vi krav på «erstatning» for forsinkelsen/kansellering? Litt som standardsummene når det er EU carrier..? - Hva med ekstra hotellnatt på Bali - får man delvis dekket denne? Nå bor vi rimelig bra siste dagene, så ekstra natt på samme hotell blir fort 7000 kr… På forhånd takk for hjelp og erfaringer!