Hei, Ny på forumet, og helt ny i bonusverden, jeg skal en uke til Nice i overgangen Aug-Sept. Håper å få mest mulig poeng på gode pris ved å leie bil, en natt på hotell, samt fly til og fra. Er EBB, håper på å få oppgradert til EBS ila neste året, er nå nylig blitt medlem av MC premium, alt skal betales med dette kortet, og forsøke å bruke VIatrumf. -Jeg ser at jeg kan få fly ned for 919,- på GO, mot 1520,- for plus, er 2000 EB poeng i forskjell, verdt det? (inkl stopover) -Leie av bil: AVIS ca 1300,- med viatrumf på 7.8% =99 Trumf kroner som jeg har forstått er ca 1500 EB poeng -en natt på hotell via Hotels.com rundt 900,- =70 trumf kroner =1000 EB poeng -Returreise (direkte): GO Smart 500 EB poeng for 920, mot sas plus 1236,- for 1500 EB poeng alt rute: med stopover GO smart 1180 750 EB poeng eller Sas plus 1526,- for 2250 EB poeng //Ser at det er mulig å få 3000 poeng med en ekstra stopover, men vet ikke om jeg får med frøkna på det enda. Noen tips, er det smartere av meg å "spare" penger på å kjøre go, eller skal jeg gå for å flere poeng som jeg kan bruke til å oppgradere til EBS. Er egentlig mest ute etter deres erfaringer og tips. God sommer Espen
Er vel også åpnet FT for SAS på NCE nå? Den var vel før kun for Turkish hvis jeg ikke husker feil (ja man kan huske feil etter X antall dager på solkysten).
600 kroner for 2k poeng. Vel verdt hvis du trenger poengene for å nå neste statusnivå, men ikke god valuta for poeng du bare skal fly for, da tjener du mer på å handle grønnsaker på Kiwi. Men du får jo mer enn poeng. Du får fast track, FT, lounge og mat og drikke ombord. Det mener jeg er greit å betale 600kr for. K
Ikke glem ekstra bagasjekvote som følger med Plus - så kona kan ha med seg alt hun vil og shoppe helt hemningsløst!
FT = Fast Track. Lounge er av samme kvalitet som Cafe Loungene i Norge med litt mer servering. Ikke noe å skryte av over hodet. Gå heller opp i 2 etg og ta sklia ned nesten rett ved SAS køen og snik forbi alle som står der å venter