Det er Tirsdag men den er mindre god sånn reisemessig. Skulle vært T-2 for egotrip til LA, men den ble avbestilt i går. Fant det er greiest å holde meg hjemme den nærmeste uken etter at mannen med skalpell på Radiumhospitalet fjernet en større kjøttbit fra ryggen min i går. Helsemessig er det en god dag, og etter gårdagens renskjæring skal jeg være på trygg grunn. LA kan alltids besøkes en annen gang. Nyt dagen!
Lykke til med det postoperative. Husk at smerter ikke gjør deg friskere…. Så satser vi på at radium fikk med alt som skulle vekk.
God morgen fra hjemmekontoret. T3 til A350 direkte til Miami, Sas ikke prøv å bytt ut A350. Hatt den i en del bookinger uten at det har blitt en realitet. Ha en strålende tirsdag flotte forum
God morgen! I dag var det litt hardt å stå opp, men det gikk til slutt. Må på kontoret for et par møter i dag, selv om jeg gjerne skulle holdt meg hjemme. Prøver å møte færrest mulig mennesker før test på fredag. Vil ikke bli smittet før avreise til California! God bedring til @kjeeli, LA er nok der neste gang du skal på tur også. Jeg skal dobbeltsjekke i helgen. Ha en fin tirsdag, med regn eller snø, alt etter hvor i landet du befinner deg.
God morgen fra Larvik! T-1 Testdag før avreise til NYC på torsdag. I «isolasjon» til imorgen tidlig. Nå er det stafett!
God morgen fra snart oppløst Viken @kjeeli må du overleve uten den kjøttbiten og ta deg litt sympati Krug, så går dagene litt bedre. Ellers venter en på de som styrer landet om å fjerne Covid som samfunns kritisk og smittefarlig sykdom, hva er det de venter på??? Ha en fin tirsdag
God morgen frå det Vestlandske. Måtte du leve i interessante tider? Endelig ser det ut som om vi nærmer oss slutten på virus drittet, og så begynner Putler over i Moskva å lage meir uro. Skal han invadere, skal han ikkje invadere? Begynner å lure på om Putler bare kjører litt stridsvogner rundt i ring og skytter av litt gammel ammo som er utgått på dato for å drive opp oljeprisen. Nuvel ha ein forhåpentligvis bedre dag videre.
God morgen fra bykontoret. Dyrt å ikke gidde å ta buss... parkering i kjelleren av Trondheim Torg, pluss bompenger svir litt hvis man gjør en vane av det. Anyway, sengen hadde en viss form av kroppsmagnetisme i morges, var tungt å slippe tak men det gikk nå. Er i oppvåkningsmodus med litt halvdårlig kontorkaffe. Skal ta kontakt med fastlege for å få tak i en "cleared to travel" uttalelse, om hun gidder å tilby det som tjeneste da. Har jo lyst å reise til NYC neste uke... 3 av 4 reisende har gjennomgått covid, nr 4 håper jeg får slippe unna. Jaja, ting som skjer skjer uansett, så vi får se an. Test i går veuve clicquot, den vanlige gule far taxfree'en. Fant ut at det ikke er min greie, altfor tørr så den blir ikke med i kurven neste gang. Nyetimber kan de gjerne begynne å selge for min del... @kjeeli god bedrig til deg! Ha en flott dag alle sammen
Tror jeg avventer med Krug til bruken av smertestillende er betydlig mindre. Jaggu ble det ikke Gull i skiskyting, hadde jeg ikke trodd etter de første etappene. Det kom 70 år etter at Stein Eriksen tok Gull i storslalom på Norefjell under OL i 1952.
God tirsdag fra Oslo, her går dagene i ett med altfor mye jobb og altfor lite ferie og reising. Neste gang jeg skal ut er en evighet til - over en måned! I mellomtiden får jeg slå meg til ro med jevnlig sjekking av awardfares og diverse småplanlegging av de neste utfluktene
Første dag på bortekontor i 2022. Trivelig å møte kolleger, men knotete og komme seg hit T-28... Vi krysser for at jeg får viruset innen 14 dager eller går klar God bedring til @kjeeli og riktig god tirsdag
God morgen Tirsdag på kontoret, vesentlig bedre vær enn i går, så det får man ta med seg når det ikke er så mye annet å berette.
Du skal aldri si aldri, har enkelte eldre fruer på listen, som knipser piller og tar ofte rød vin som supplement, pussig nok tåler leveren deres meget mye av påkjenninger, og merkelig nok sover de som en stein
God formiddag fra Grenland. Flott vær i dag, i motsetning til i går. Skal tusle ned til Abraham på hjørnet, og få meg en hårklipp + voksing av ørehuler og nesebor Trillet inn nesten 1500 trumfkroner, som ble automatisk konvertert til SAS poeng i dag.. Dette for en bestilling hos hotels som jeg avbestilte for lenge siden... Får finne en måte å melde fra om feilen på.... Ha en gaverik dag
God «morgen» fra SEA, våken og klar for dagen. Bare kjipt klokka ikke henger med i det hele, bare kommet seg til 02:35 den. Så her blir det å snurre i bingen i det minste litt til….
Fra VG..... Et AirAsia-fly som skulle fra Malysias hovedstad Kuala Lumpur til byen Tawau, måtte nødlande etter at det ble oppdaget en slange om bord. – «Snakes on a plane» er ekte, skriver en bruker på sosiale medier ifølge nyhetsbyrået AFP. I filmen «Snakes on a Plane» må Samuel L. Jackson håndtere en stor mengde slanger som er om bord på nettopp et fly. I dette tilfellet fra virkeligheten var det derimot kun snakk om én slange, og ingen ble skadet i hendelsen. Slangen hadde kommet seg inn i taket på flyet, og ålet rundt bak lysene i taket på kabinen. Så snart silhuetten av reptilet først ble oppdaget, endret kapteinen kurs, og nødlandet i byen Kaching. Byen ligger 900 meter vest for destinasjonen, som befinner seg på østkysten av øyen Borneo, som Malaysia, Brunei og deler av Indonesia ligger på. Er du bekymret noe lignende skal skje på din neste flygning? Flyselskapet beskriver selv hendelsen som «svært uvanlig».