Denne reisen har jeg ventet på lenge, og alle reisebrevene fra Japan i det siste har ikke gjort det noe enklere å måtte vente. Første tur på mange år, hvor vi reiser uten barn. Vi skulle egentlig til NYC i fjor på samme tid, men fruen satt foten ned med begrunnelse på at vi hadde vært der for ofte. Hva gjør en bonusnisse da? Snur seg rundt og booker et sted vi ikke har vært tidligere og hvor vi begge har ønsket reise i mange år Turen ble booket når det plutselig datt ut bonusbilletter fra bolaget, og reiseruten er som følger: OSL-CPH, SK Plus B737 CPH-HND, SK Biz A350 HND-CPH, SK Biz A350 CPH-OSL, SK Plus A320 Er IF-ere klare for en kjærlighetstur til solens rike? Håper vi er like forelsket når vi er hjemme igjen
God tur! Jeg trodde business med SAS til Tokyo var mer eller mindre umulig nå jeg, men har tydeligvis ikke fulgt godt nok med. Hvor lang tid i forveien booket dere?
Massevis av SK bonusbilletter ble sluppet for en uke eller to siden, så jeg gjetter OP booket ganske nylig
Riktig god tur. Tokyo om 8 dager. Men litt mindre romantisk blir det med en snorkende kompis som "ledsager"
Det ble sluppet «massevis» av billetter en dag i vinter, mener jeg. Booket selv t/r for reise i juni God tur!
Glemt når vi booket men det var ikke ved sist frislipp av bonusseter men forrige gang. Mulig det var i desember. Hvorfor ingen ramen servering
Skjeen til egget. Bedre løsning en lommen,ønsker ikke ta en Moxness 1A og 1C funket med at vi fikk raden for oss selv. På vei mot Køben nå.
Wow, Sas. Maten har tatt seg opp igjen Akkurat fått ny meny som ikke var skrevet ut, men alle rettene smakte godt. En slags laksemouse til forrett, asia inspirert kylling som hovedrett og sjokolade med rabarbra som dessert. Tommel opp Sas.