Kjøp Avianca LifeMiles med opptil 135 % bonus

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Travellingalf, 08. sept 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Vet det er mange her inne som er medlemmer av Avianca sitt bonusprogram, Lifemiles, og i dag kan du kjøpe poeng med opptil 145 % bonus. Jeg leste akkurat om dette i bloggen til Lucky og viss det er noen som ønsker å benytte sjansen så finner dere all informasjon dere trenger her:

    http://onemileatatime.boardingarea....ime&utm_campaign=SNAP+from+One+Mile+at+a+Time

    PS! Betaler du med SAS kredittkort så blir det noen ekstra EB-poeng også ;)
     
    Baldrick, geddi, Ruby and 2 others like this.
  2. pudderjeger

    pudderjeger Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Er dette løp og kjøp, eller?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, godt spørsmål. Viss jeg visste jeg skulle reise langt med Star Alliance (i Business) i løpet av det nærmeste halvåret og manglet *A poeng så hadde nok jeg handlet i alle fall.
     
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ville nok ha alliert meg med en spansk-talende før jeg gikk på denne, i tillegg til relativt voksen tidsforskjell til Bogota er det stort sett spansk i luren.
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Kan man ikke booke standard awards online også da?
     
  6. Fly med oss

    Fly med oss Stockholm

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    1,426
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk tilbud om opptil 135% ekstra ved kjøp ut måneden. Dollarkursen er særdeles ugunstig for øyeblikket, i tillegg til at Lifemiles har et noe ruskete rykte på seg. Jo, jeg har brukt tilbudene deres flere ganger, men skal ikke se bort fra at dette tilbudet raskt følges opp med en ny devalueringsrunde. Buyer beware.
     
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    De har også økt mengde miles du får kjøpe på et år. Kjøper du 150 000 får jeg ca. 220'. Er ganske ok det, men det er jo ikke tilgjengelighet på LH F lenger. De har derimot ok på SAS en del steder samt Thai og ANA.
    Er ikke så verst deal mener jeg. Har også vært i kontakt med call-senter i Colombia. Litt knot først, men jeg fikk poeng i retur i løpet av en time. Agenten kunne relativt bra engelsk og. Ikke noe dårligere enn en del hos SAS på Baltikum...
    Skal du på tur som Alf sier i løpet av et halvt til et år så kjør på.
    Ellers kan alt av turer bookes på nettet. Enveis koster halvparten av t/r og man kan betale mellomlegg med cash :)
     
    pudderjeger and Travellingalf like this.
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,196
    Bonuspoeng:
    113
    Dette ordner seg stort sett alltid. Litt kroppsspråk og tegn, så klarer man å gjøre seg forstått. :)

    Reiste rundt 3 uker i Venezuela for ca.12-13 år siden og kunne ikke et kløyva ord spansk, men det gikk så bra og var en av mine beste turer ever :D

    Før tur advarte alle oss om høy krimialitet og språkproblemer. Litt forhåndsregler, så går dette greit. Av alle mine turer, så hadde jeg kanskje mitt beste øyeblikk på denne turen. Vi var reisefølge på 4 som fløy inn til Cainama, landet på en jordstripe. Leide lang båt med guide og reise innover i jungelen for å se verdens høyeste fossefall, Salto Angel (Angel falls). Overnattet i hengekøye ute. Vel fremme ved Salto Angel, var vi de eneste turistene der. Vel er ikke fossefallet det mest imponerende, vi var her også i tørketiden, men spesielt å kunne ligge midt i jungelen "alene", nyte roen og beskue verdens høyeste fossefall. Minnerikt øyeblikk :D
     
    pudderjeger and Travellingalf like this.
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Rettelse. Ved kjøp av 150'. Er vel en ok deal tror jeg
     
  10. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,839
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror han snakket om en telefonbestilling, ikke stikke ned til Bogota - face to face går det nok sikkert greit med kroppsspråk ja ;)
     
    TommyL and pudderjeger like this.
  11. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Mener de har lansert nytt award-chart 15.oktober. Vet ikke helt om 12500kr for TG F én vei er løp og kjøp. Men om en klarer å trikse en routing med NH F på samme runden er det jo verd pengene. Hvordan er geografikunnskapene hos agentene hos LM? Eller har de automatisk beregning av MPM?
     
  12. pudderjeger

    pudderjeger Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18

    Hvis man kan booke selv på nettet, så er det vel ikke noe stress med at de bare snakker utenlandsk?
     
  13. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Man må kansellere via telefon :)
    På min tur hadde jeg booket business hjem, men det åpnet seg F så da må man kansellere først og så booke selv. Enkelt og greit....
     
  14. Mortenh

    Mortenh Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Avianca er ute med et tilbud på kjøp av miles igjen. Man kan kjøpe inntil 150.000 stk og få inntil 135 % bonus, dvs inntil 202.500 miles ekstra. Koster USD33 o avgifter pr 1000 miles.
     
    Fnate liker dette
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det der er bra altså. Jeg skal kjøpe flere.

    Booket nettopp en award saver fra Lima - Bogota - Sao Paulo i business for 27.000 Lifemiles + ca USD30 i skatter. Den hadde ellers kostet ca 15.000,- NOK.

    Disse poengene og bookingmotoren til Avianca er GULL. Dette er ikke lenger supre poeng for å fly First med Lufthansa til "hvorsomhelst" via Seoul. Men det er fantastisk når du kuker rundt i mystiske verdensdeler og ikke vil "sitte på sete 79E fra Rangoon til Vladivostok"

    Løp og kjøp.
     
  16. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Dette høres interessant ut. Jeg skal på drøyt 3 ukers rundreise i Sør-Amerika i januar, og er overrasket over hvor dyre flybillettene der er. Er det god tilgjengelighet, og på alle klasser? Alt kan bookes online?
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, og ja er min erfaring.

    Men så begynte min erfaring i dag. Jeg fant mye ledig. Ikke alt er like billig. Men med der Avianca selv opererer er det dynamisk prising og en rekke fenomenale tilbud i business.

    Historisk har jeg brukt mesteparten av mine LifeMiles på regional Singapore Airlines business i Asia. Det er også et f***ings røverkjøp.
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Hva koster 150k miles (som gir 220) og hvor langt kommer du for poengene?
    Hva koster en tur/retur Norge - Bangkok i C?
     
  19. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
  20. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Bare synd krona er så utrolig svak for tiden.. :/
     

Del denne siden