Kjøpe Årspass til Lounges

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av BendikHa, 07. febr 2015.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld!
    Jeg var usikker på hvor jeg skulle plassere den tråden, men håper den har blitt plassert på rett sted.

    Jeg flyr en del både innenlands og utenlands i Europe og USA, men ikke nok til å kvalifisere meg til gull eller platinum-kort. Jeg lurer derfor på om det er mulighet for å kjøpe et kort som gir deg fri adgang til Lounges i et helt år. Er det noen som vet om noe?
     
    tommy777 liker dette
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
  3. Hamburgersmauet

    Hamburgersmauet Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
  4. VC-10

    VC-10 Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    13
    Kanskje du til syvende og sist vil få mer valuta for pengene ved å benytte de ordinære tilbudene du finner på flyplassene. Det du får i loungene er meget varierende og kanskje ikke verdt innsatsen?!
     
  5. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Det er verdt å nevne DinersClub også, hvor loungebesøk er noe rimeligere enn vanlig Priority Pass. Med Diners så koster (for norske brukere) loungebesøk 125,-. Som med Priority Pass, så er loungene varierende og man bør studere loungeoversikten.
     
  6. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
  7. knuttysnes

    knuttysnes Sunnmøring

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    United Club har et medlemskap der du kan få adgang til Star alliance lounger også. Dette funker garantert ikke på innenlandsloungen på OSL. Skal du kjøpe adgang ville jeg nok gått for internasjonalt dollar kort fra American Express Platinum. Det koster 550 dollar i året og gir gratis adgang for deg og en venn i Prioritypass lounger, og Delta Skyclubs når du flyr delta. Du får også et ekstra kort som får samme fordelen.
     

Del denne siden