Kjøpe 1700 trumf-kroner

Tråd i 'Bonushjelp' startet av kokarun, 12. april 2018.

  1. kokarun

    kokarun Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    13
    Hei.

    Jeg var så heldig her for et par uker siden at jeg fikk æren av å bli oppgradert på plussgrade (HKN-ARN C) som var en veldig flott opplevelse, men plutselig så sitter jeg igjen med litt mindre poeng enn det jeg hadde forutsett og skal nå bestille reise til BKK.

    Jeg er derfor short på ca. 17.000p eller 1700 trumf-kroner, og lurte på om det er noen som ønsker å selge sine. Jeg kan godt vippse over beløpet i forkant.
     
    Last edited: 12. april 2018
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Problemet etter at Trumf endret systemet for veksling til EB er vel at færre sitter med store mengder Trumf på konto..
     
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv heller sosiale nettverk, eller familie. Utrolig hvor mange som har trumf stående. Min bror har kjøpt ca 500 000 poeng siden august, fra venne og kjente på FB. Her inne tror jeg det er lettere å selg trumfen en å få kjøpt, da etterspørselen er langt høyere enn tilbudet.
     
  4. kokarun

    kokarun Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg vet, det er dårlig timing... Skulle selvsagt gjort dette før endringen kom, men da var jeg heller ikke klar over det akutte behovet.

    Takk for tipset. Familie er dessverre på Norwegian Reward og Coop... Facebook skal dog testes ut :)
     

Del denne siden