Hei! Fersk på forumet, men fulgt det i lang tid. Første spørsmål kommer her: Skal en tur "over dammen" nå i høst, vurderer C (business), men mangler noe bonuspoeng. Hvor kan man kjøpe dette? Og hvilke summer bør jeg se for meg? Etter hva jeg forstår trenger man ca 100 000 tur/ retur USA. Dersom dette er feil underforum eller et upassende spørsmål er det bare å flytte tråden.
Velkommen til forumet! Reisedeals - tråden sender automatisk ut mail til en hel bråte av oss, så helst ikke bruk den
100 000 med SAS. Og tipset må være å kjøpe trumf til 1kr per trumf. 720kr vil da gi deg 10 000poeng. Selv har jeg betalt litt ekstra, men maks 10øre poenget. Har du en joker i nærheten så kan du handle frukt og grønt for hele slekten fredag eller lørdag. Da får du 50% trumf.
@kaijoar - Beklager! hvordan kan man flytte tråden, evt til hvor skal den? @Fredrik81 - Takk for tips. Kan disse konverteres relativt raskt til EB-poeng? Er det evt "folk" på forumet som selger?
Ja, fra venner, familie eller andre som er villige til å selge de. De taper jo sånn sett ikke noe på det, siden det stort sett bare er sånne "gærninger" som oss som ser en større verdi av en trumf-krone. Som ett eksempel så betaler du 1000 kroner til en som har 1000 trumf tilgjengelig og så overfører han samme sum til din EB-konto som poeng.
Ja, konverteringen skjer veldig raskt. Du finner nok ikke mange (om noen?) her inne som vil selge sine trumf-kroner 1:1 siden vi nok verdsetter de mer enn de fleste, men som du ser over så kan du jo høre med venner, familie etc. Og jeg har flyttet tråden din nå.
Du får høre med bekjente, min bror har kjøpt ca 140 000 poeng på en måned. Kjenner du noen som jobber i Norgesgruppen så får ansatte ekstra mye trumf i egen butikkkjede. Eller gå bananas hos Joker på fredag så blir det litt trumf.