Når får man opp valget om å kjøpe manglende grunnpoeng? Har akkurat gått inn i 7. måned i kvalifiseringsperioden, men får fremdeles kun opp valg om å kjøpe ekstrapoeng.
Jeg er godt innenfor samtlige krav. Har bare ventet på "Du må være minst 6 måneder inn i din kvalifiseringsperiode for å kunne kjøpe Grunnpoeng.". Men ingen endring etter at vi gikk inn i mai...
Sitat SAS.no: « For å nå Sølvnivå kan du kjøpe maks 5000 poeng, for å nå Gullnivå maks 15 000 poeng og for å nå Diamantnivå er maks antall poeng 30 000 poeng. Du må ha tjent i løpet av kvalifiseringsperioden: 15 000 grunnpoeng for å kunne kjøpe grunnpoeng for å nå Sølvnivået 30 000 grunnpoeng for å kunne kjøpe grunnpoeng for å nå Gullnivå 60 000 grunnpoeng for å kunne kjøpe grunnpoeng for å nå diamantnivå»
6 måneder er nok feil. Tror det heller er enten 7 eller 8, evt har enten SAS IT eller vi misforstått hvilken dato man teller fra Hos meg er det tilgjengelig nå og jeg har kvalifiseringsperiode som starter 1. September. Det var ikke tilgjengelig 1. Mars hvis jeg husker rett.
Løste seg med en melding til gullmailen. Ser de har vekslet de få poengene med ekstrapoeng (10x) i dag. Har ikke hørt noe fra de utenom at jeg ser det i appen og oversikten over poeng.