Er det mulig å kjøpe upgrade med SAS for penger på flyplassen på avreisedagen? Jeg tenker da ikke på det nye opplegget med bud osv. Er det noen som evt har erfaring med hvor mye det koster?
Noen formeninger eller spekulasjoner om hvordan jeg kan få oppgradert fra Go til Biz med SAS fra CPH til PVG 26. november for meg og en kompis? Ser på Expertflyer at det fortsatt er noe ledig, men problemet er at reisefølget har klare budsjettrestriksjoner på 4000-5000, mens jeg er ødelagt av gul feber og egentlig er klar for å betale hva det skal være
Jeg lurer også på dette. Skal fly OSL-MIA med SAS på tirsdag, lurer på om noen anslagsvis vet hva det vil koste fra GO til PLUS ved innsjekk/gate? Er det fastpris eller forhandlingsrom? PS: Takk for et flott forum. Aldri postet noe her før, men lest meg gjennom mange tråder med meget nyttig info for en nybegynner.
Fra 999 til 2499 er det jeg har sett til nå, og varierer ut i fra behovet for å flytte folk ombord. Det er null forhandlingsrom, du må ta prisen du får eller glemme det.
Takk for svar. Tikket inn en tekstmelding for en drøy time siden, der de reklamerte med en pris på 1999 kr for oppgradering...Så da er det vel det som gjelder
Noen erfaring med oppgradering for cash på OSL-MIA? Er det i innsjekking/bagdrop-skrankene isåfall jeg spør? Ønsker å oppgradere fra Plus til Biz på den nye direkteruta i mars neste år
Tenkte bare å gi beskjed her om at jeg oppgraderte fra GO til Plus ved innsjekk i MIA til OSL for 15000 poeng...Var enten det eller 299 dollar, så synes ikke poengprisen var så gal!