Hei bloggen. I dag skal @kjeeli og jeg ut på tur igjen! Jeg skulle egentlig på ego-trip til Bratislava, LJU og BEG, for å besøke land jeg ikke har vært i før. Tema var land på S. Så pratet jeg med @kjeeli en kveld, og plutselig hadde turen endret seg, og vi skal nå til LJU og BEG. Slovakia får bli en annen gang (@kjeeli hadde vært der før..) Kombinasjon av bonusbilletter med LH, en kjøpt billett med LH, og en kjøpt billett med Air Serbia, og ruten ser slik ut: Nesten korteste vei. Det blir to nye flyplasser, og et nytt flyselskap på oss begge. (Hint: Det er ikke Lufthansa..) Planen er å se på gamle (og kanskje noen nye?) ting, drikke øl, og ha det gøy. Det er meldt omtrent 30 grader, så kald øl skal nok bli bra. Turen starter etter lunsj i dag, med en kjøretur til OSL. Hyggelig om dere blir med på tur!
Hils Ljubjana, mye bra restauranter og steder langs elva og kun få minutter å gå fra Intercont. Om dere ikke bor der så er det alltids greit å stikke innom takterassen for ett glass eller litt mat
Anbefaler Supernatural naked food and wine for veldig bra mat og gøy utvalg på vin. Var der uti de små timer på fredagskvelden og på frokost kl 10 dagen etter da jeg var i Ljubljana. Tabar var også en hyggelig opplevelse og fornuftig prisnivå på både mat og vin. Bib gourmand i Michelin-guiden, for den som bryr seg om sånt.
Plukket opp @kjeeli på vei til OSL, og er nå i loungen etter parkering i P10. Lite trafikk, og lite folk på flyplassen, så vi har fått god tid. Iallfall siden flyet er nesten en time forsinket. Men, fikk første utbetaling fra SmartDelay+ eller hva det må heter. Så jeg er fortsatt fornøyd.
Anbefaler et besøk innom denne parken i Beograd: https://insideflyer.no/forums/attachments/18b18258-1656-406d-a23d-175a611fd051-jpeg.85937/ https://insideflyer.no/forums/threads/bildekonkurranse-hvor-er-jeg.7801/page-359#post-412998
Plassert på 4DF ble det take off kl 17:28. Matbrettet kom på plass ca 22 min etter, vi måtte vente 5 min før drikken kom på plass. Boblene som ble servert Sjokolade ble delt ut Litt tidsfordriv Det ble 2-0 til meg Purser Leiser kom innom for påfyll helt frem til setebelte lyset kom på. Leiser og Ritter hadde full kontroll på kabinen som var nesten full. Ankom på bussgate