Kjendiser om bord

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 17. sept 2013.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp.
     
  2. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ingen som tvinger deg til å lese...
     
    Hanen liker dette
  3. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Fant du noe spennende?
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Alt for mye :p
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Jonas Gar Støre og jeg delte rad 1( han d og jeg f ) igår TXL -OSL
     
    Shyneno liker dette
  6. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg prøvde å stjele jakken til John Carew i fast tracken på OSL forrige uke. Han protesterte og sa at det var hans jakke. Jeg prøvde å unnskylde meg med at den lignet på min egen jakke...
     
  7. Epu

    Epu BAEC Gold & EBG

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Etter en BA-tur fra London i 2016 satt jeg ombord i CE på 2F, LHR-OSL. Etter lang ventetid uten at boarding complete var meldt, ble plutselig et par på 2A og 2C høflig bedt om å rykke en rad bakover. Vi ventet ytterligere noen minutter og så kom jaggu Kong Harald med følge inn i cabinen. Kongen tok plass på 1A mens resten av følge tok 1C,1D,og 2C. En veldig spesiell flytur LHR-OSL, særlig tatt i betraktning at det kun var satt av 3 rader til CE denne ettermiddagen. Da vi ankom OSL var det selvfølgelig fullt spetakkel med eskorte og det hele som ventet, men avreise på LHR var til sammenlikning veldig low-key. Det på tross av at Kongen er Queen Elisabeths tremenning og flyr rutefly!
     
    Last edited: 11. mai 2018
    Ombo, sirwinston, DanH and 2 others like this.
  8. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Espen Barth Eide i innenriksloungen nå. Går kanskje ikke under kjendis?
     
    Eddie47 and jgroneng like this.
  10. hansomlikerklm

    hansomlikerklm Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    Hvis vi skal skrive alle stortingsmedlemmer vi treffer i loungen i Oslo og på fly blir dette en lang tråd. Har jobbet som fotograf i mange år og kan melde om at de som defineres som kjendiser i denne tråden stort sett er veldig hyggelige folk som har en jobb som gjør at de blir mer eksponert i samfunnet enn oss. Og at de trolig vil synes denne tråden er noe merkelig.
     
  11. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Vi er vel flere som jobber mot det segmentet. Synes det er underholdende å lese om andres oppfatninger. De fleste trådene her på forumet vil nok oppfattes merkelig av utenforstående uansett.

    Så lenge ikke kjente blir uthengt i denne tråden tenker jeg at det er greit at folk poster :)
     
    Ombo, henrikvd, Edvard and 1 other person like this.
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Tja.. Jeg kan ikke navnet på så alt for mange av de 169(?) Stortingsrepresentantene, langt mindre hva de heter. Så for meg blir det en slags kjendis. Og for oss "vanlige", så er det gøy å observere kjendiser/folk man kjenner igjen på reise.

    Selvfølgelig er flesteparten av dem hyggelige mennesker, de aller fleste er det! Og som forrige taler sier, de fleste trådene her inne virker noe merkelige for "utenforstående".
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Har sikkert skrevet det før, men er regelrett blitt kastet ut av setet mitt fordi engleprinsessen skulle sitte der ...SK BGO-OSL

    Blitt bedt om å gå bak i bussen mens den Estiske presidenten boardet i CPH, når han og de bevæpnede tjenerne hans hadde satt seg fikk vi lov å sette oss frem igjen. CPH-TLL med Estonian Air ..

    Observert at væpnede sikkerhetsvakter og hund på OMA (Omaha,NE) gjennomsøkte et United fly før vi skulle fly til ORD, fordi en senator el. skulle være med. Det tok så lang tid at mor begynte å sutre og lure på om vi ville nå SAS på ORD, vi hadde bare litt under to timer.

    For ikke å nevne statsråder, Bergen er jo storleverandør av statsministre, statsråder og statssekretærer .....
     
  14. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Trond Giske og Haddy N’jie på OSL - EWR i forrige måned.
     
    OttoL and Hamburgersmauet like this.
  15. Hamburgersmauet

    Hamburgersmauet Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Fløy de biz?
     
  16. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Go ;)
     
    Hamburgersmauet liker dette
  17. magicbyte

    magicbyte Medlem

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    441
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er fint lite opptatt av kjendiser... men fløy til Singapore via Frankfurt i går, og da var alle tre gutta i A-Ha på flyet fra Oslo til Frankfurt.

    Det morsomme var at vi fikk remote gate og da vi kom av flyet stod en Porsche og ventet på meg og følget, mens A-Ha måtte gå på bussen med alle de andre ombord

    Ellers er det fantastisk å se hvor i fred de gutta egentlig får gå, ingen som stoppet og spurte om selfie etc. Hverken i loungs, ved gate eller ombord som vi kunne se.
     
    FlyerOslo, DanH, Supersergei and 8 others like this.
  18. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror nordmenn flest er flinke til å la kjendiser få være i fred. Jeg var på den samme flighten som hele Oslos byråd da de skulle til Frankfurt for å motta en eller annen miljøpris. Selv miljøbyråden som reiste i C fikk være i fred til tross for ironien.
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilken ironi?
     
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Antakeligvis at hele Oslo byråd skal flys til et annet land for å få pris for å være miljøvennlige :D
     
    Robamu, Liza, MrPutter and 2 others like this.

Del denne siden