Takk for mye fin skravling.
Jeg sitter akkurat nå og prøver å skjønne hvordan dere kom fra å presentere dere selv og starte med å fortelle litt om planen, til pt prosjekt og så West Wing.
Nå er EB spennende nok til at jeg fortsetter, men jeg tror vel at mer fokus på hva som er tema i dette prosjektet og en strammere mal på hva dere har som tema, eventuelt litt tøffere redigering av skravlingen også er viktig.
Digresjoner utover er bra, men i en første episode er det kanskje greit å presentere de, som ikke kan noe om travelhacks for litt mer om prosjektet.
Episode 2 har surret mens jeg tok en usedvanlig dårlig runde i benken i dag ( uten at det er deres skyld. Takk for sånn grei info om Svalbard, men skal dere være en reisepodcast så var det for dårlig. Da må det mer informasjon til. Som digresjon, eller for å visualisere hva en kan oppnå ved å samle EB poeng falt det også igjennom, i og med at vi verken fikk høre hvordan dere fløy eller hvordan det var.
Ellers var jeg glad for at dere oppsummerte litt om EB poeng samlling til slutt. Men det er kanskje ikke så lurt å blande inn eventyrpoeng i episode to. Det er forvirrende nok for alle de som ikke kjenner temaet. Jeg tror at dere må tenke på hvordan dere omtaler fag terminologi. Jeg skjønner hva dere mener selv om dere er upresise. For en som ikke kjenner temaet er det viktig at dere er presise og overforklarer begreper og produkter. og da er det greit å ikke be folk melde seg inn i viatrumf. Men å forklare at du logger deg inn med din trumfkonto og benytter siden til å generere trumfpoeng.
Regner med at dere har en plan på å dosere ut begreper og kunnskap, men de må kanskje justeres litt.
Edit ; litt mer forhåpentligvis konstruktiv kritikk.
Last edited: 22. mai 2019