Basert på div innrøykede ideer lanseres herved et alternativet til de mange (sic) herværende med flyskam som har droppet årsmøtet av autistiske grunner. La oss leke med tanken og lodde interessen. Jeg har en viss track record med die hard reiser i asia. + en Landcruiser 08/09 med base camp Bishkek. Fly til FRU eller ALA så kjører vi til HK. Vi har 7 seter, men må ha en pingpong så max 5 utenom meg. Kan ta 3-5 til HK, og andre 3-5 hjem. Blir en silk road +, samt kan hente interesserte på andre forum ved behov. Hadde vært en fordel med møtet tidligst mulig grunnet fjelloverganger. Nøyaktig rute blir opp til teamet. Er og lukter på Djengis nå, så sporadisk svar utover.
Hva slags champagne serveres i Landcruiseren? Er det lie-flat seter? Men seriøst: Dritkult. Jeg er interessert.
Kan vel ikke backe ut nå, når jeg har vært så stor i kjeften Alvorlig talt; jeg synes det høres ut som en kanontur og har veldig lyst til å være med. Datoer vil være avgjørende for min del, men er normalt relativt flex. Hvor lang tid tar det å krysse Kina på tvers?
I kina har de alt. Nyrike som f. På en bitteliten tax free shop på Erkeshstam hadde de de XO til 25 lapper, så som overskriften sier dont worry. My catering will beat it all.
Umiddelbart svært interessert! Selvfølgelig en del faktorer som må avklares, men dette er jo en sjanse man må gripe..
La oss se an interessen. Deltagerne avgjør reiserute, men jeg møtte folk å tur nå som har kjørt denne ruten. Vi kan også ved behov være flere biler. Gjerne en fra Norge og. Biler kan og shippes hjem. Jeg har kjørt rally i hele verden så jeg har ideer til alt!
Spørsmålet er om vi ikke må sette opp buss! Eller hele gjenge på transsibirske og hurtigtoget ned til tingtong.
Dette var svært så fristende. Denne posten følger en nøye med på! Hva sier herren? Kommer vi unna sjefene våre for å ta en road trip
Må se litt fremover hva lommeboka sier. Den skriker litt om dagen etter snart et år som slabbedask. Hehe. Men det står helt klart høyt på prioriteringslista! Edit: Med tanke på at man også får med seg årsmøte er det jo dobbel bonus.
OSL-FRA-LAX-PEK-FRU på utreise skulle gi en god start på diamantåret! Sleng på HKG-CPH-OSL hjem og du er i mål