Som nevnt var det bare å plinge for å få ny flaske. Jeg valgte kjøtt til middag og det smakte helt greit Konemor gikk for fiskeretten Puffen kan også brukes som et avlastningsbord også. Litt luft må man ha. Etter 5-6 timers søvn ble det servert frokost Alt i alt en helt grei flytur, fikk både mat og søvn Landet kl 14:32 Hong Kong tid
Etter noen litt «ugne» dager, etter en j@vla hamburger i Phnom Penh har en i dag « våget seg» på byvandring. Fant et passende og litt slaskete vannhull og da bar det innom for et par kalde Herfra kan det bare gå oppover
Jeg sendte nettopp flasken min med sjampis avgårde for å oppbevares kaldt. Usikker på om de skjønte hva jeg mente, men fikk iaf lapp for å hente den igjen senere i kveld. Rommet som @milehigh har fikset er forøvrig knallbra
Da er doktorn overlevd, like så med alle pille rusede IF’re natten og frokost ble servert, ikke noe å skryte av! @kjeeli rigga transport og før dette, var faren for tapt bagasje, madammen jublet, jeg sukket...Omsider fant de den likevel! Madammen sukket, doktorn jublet. Ankomst hotellet gir greit. Ambassadør status gir litt goder og ble godt tatt imot. Fikk over 1000 beskjeder med informasjon, jeg bare nikket samtykkende, uten å forstå Noe som helst. Det viktigste tok jeg bilder Nydelig utsikt! Håper gardinene er tjukke når neonlys party starter på motsatt side Mye rabatt kuponger