Gjengen er ikkje vanskeleg å bli kjent med, bli med på ein eller to fly og øl! Eg har til gode å reise på tur med gjengen, og må berre få det til. Prisen blir litt slik du gjer det til sjølv, men Ozone er obligatorisk. Om eg blir med neste år, så blir det mykje gatemat på meg, og eg finn meg sikkert eit hotell med lounge til ein ok pris!
Jeg kjente ikke en eneste en da jeg var med for første gang ifjor, men har ikke angret et sekund. Finere gjeng finner du ikke!!!
Vi er langt i fra vanskelig å reise på tur med, liker du øl, mat, fly, pluss at du har en røverhistorie eller to på lager så er dette ikke noe problem
Jeg har bestemt meg for å endelig få det til neste år. Så da blir vel du med også? Du får ta med litt rakfisk, også finner vi oss noe lokalt øl.
Her sitter man på et hotellrom i Hong Kong midt på natta og venter på morgenen for flyturen hjem. Soving blir det på flyet for å treffe mest mulig norsk tid. Etter en slik tur gjør man noen refleksjoner og tanker. Takk til Håkon og Martin for en flott tur over, håper det ikke er siste gang vi reiser på tur sammen. Takk til Tore som orker å være reiseleder for verdens snilleste saueflokk, står respekt av det ansvaret du tar for oss. Eddie, verdens sprekeste senior, som orker å reise på tur med ungdommen og går oss en høy gang i både historier, erfaringer og røverhistorier. Til resten av dere som har vært med på denne turen, både menn og kvinner så vil jeg bare si tusen takk for en fantastisk flott tur. Det har vært fantastisk flott å bli kjent med dere, håper ikke dette er siste gang vi reiser på tur sammen, gleder meg stort til neste år Mads out, ps. Sender du badebuksa mi i posten Stuttis?
Kan vera eg legg att rakfisken heime, og tek med noko lokalt øl. Dei har vel snål mat i HKG som må prøvast?
For en gjeng, for en tur, for et reisebrev. Antagelig den tråden på forumet noen sinne som har vokst så fort. Utrolig artig å lese folkens
Fantastisk morsomt å lese alle innleggene Ble veldig misunnelig på dere nå og skal virkelig prøve å få blitt med neste år. Kan kanskje få planlagt det sammen med en TP tur Et spørsmål til dere som flydde AY. Hvor mye kostet billetten? Dere vurderte ikke å fly Qatar til HKG via DOH? Det kommer nok til å bli min rute hvis jeg reiser neste år.
Kor mykje du betaler for ein billet er jo veldig avhengig av mange faktorer. Kor du flyer i frå, kor tid du bestiller den, kva dag du flyer på etc, etc. For ein flygning OSL-HEL-HKG i slutten denne/begynnelsen av neste måned ligger prisen på ca 19400 for ein tur Tors-Søn. Vist du prøver å sanke TP hos BA så er jo Qatar kjekk, men prisene i J er høyere enn hos Finnair og du ender opp med eit stop i Doha midt på natta. Edit. Ser at MadsVaHa svarte mens eg skreiv.
Ja Da må jo ruten selvsagt være TRD-OSL-LHR-DOH-HKG for å maksimere TP Og så velger man selvsagt A380 mellom LHR og DOH for å få bar ombord. Er vi flere kan vi ha vorspiel der Er vel veldig få flyselskaper som slår Qatar i C og spesielt ikke med deres QSuite seter.
Ja, skjønner prisene varierer, ville bare vite sånn ca hva dere betalte. Etter min mening er det vært å betale noe ekstra for å fly Qatar og da spesielt via LHR. Jeg har gjort det et par ganger når jeg skal til SIN. Ikke noe problem å stoppe i DOH, Qatar har en veldig bra lounge der. I tillegg gir jo en slik tur ekstra TP også.
Vist du er ute etter TP maksimering så er det jo TRD-HEL-LHR som gjelder. Husk 80 TP på HEL-LHR ruten. Edit var vist ikkje ein god idea likavel, du ender opp med seperate billetter.
Last man standing. Kan rapportere om at alle er trygt i seng for noen timer siden og at HK aldri sover! #hkparty
God morgen alle der og her .. dagens første Nespresso er fyrt av litt disig på morgenkvisten i dag, men det blir nok en god og varm dag. Litt vemodig også fordi det er siste dagen med disse flotte typene. I kveld, om 17 timer, tar SK966 av mot CPH og da sitter jeg på første benk .. 1H
God morgen godtfolk! Til tross for at det ble sent og fuktig i går kveld, så var jeg og herr og fru @kjeeli på tur opp til Victoria Peak kl 07:30 i morges Fyllesyka kjentes godt, men den ble borte i løpet av en frisk og tung tur. Nå er det dusje og chille litt før utsjekk, så får vi se hva dagen har å by på!
God(?) morgen fra Sheraton. Ramlet inn på rommet full som en alke, men klarte ikke å få sove spesielt mye til tross for reseptpliktige piller. Var nede og plukket litt i buffeen, skal nå ut en liten tur på utforsking før jeg må sjekke ut kl 13