Vi kan ete rakfisken på flyet? Eg ser for meg at vi blir populære av slikt? Her er god plass ved bassenget om du treng ein stad å vente.
Det er nok den beste løsningen, ja. Tar med litt ekstra, så vi kan dele ut! (Det er vel sikkert ikke lov å ta med inn i HKG..)
Da har vi stått opp, hilst og tatt noen farvel. Litt brunch på Cluben før sjefen fører oss i shopping gaten! @Tore @Stuttfeiten her er det god snacks og du kommer inn med shorts For en utsikt med fantastisk vær!
Afternoon Tea på Conrad også. Utsikten fra øya er ikke like spektakulær, men ser ingen grunn til å klage <3
@Stuttfeiten og @holmen tek med fisk til flyet, så sjekker eg inn eit spann! Då bør me ha til heile turen!
Kaviar, trøffelburger og Bordeaux i Centurionloungen på HKG. Meget bra. Straks TG C med direkteflyet til Oslo i kveld. Husk at alle som skal inn på HKG må vise eticket etc. Skapte litt issues her siden mobilen var tom for strøm! God tur til alle og takk for laget.
God ett eller annet fra vest i Russland. 7 timer på øyet gjorde virkelig susen. Fikk dine on demamd så middagen fortæres nå med 2.5 time igjen. Mister Finnair by Widerøe i dag, ombooket via Osl. Det betyr fler TP og 937 EB poeng som gjør at gull er sikret for neste periode. God tur hjem!
Da har vi vært på mini sightseeing, vel HKG rekker du tydeligvis ikke over en halv dag Vel turen er ikke riktig i over enda, blir litt afternoon Clubing på IHG
Og da sitter man i United sin lounge på HKG. En helt magisk tur med flotte mennesker går mot slutten. Bra det er under et år til neste gang da!
Mens Star Alliance - gjengen sitter litt slukøra i United Club så nyter vi som flyr OneWorld hjem fasilitetene i Cathay Pacific sine First Class lounger...
Bare å hive seg med. Jeg ante ikke hvem noen var før denne turen. Med litt planlegging får du turen for poeng. Og så får du se hvor tørst du er her når det gjelder forbruket.