Det er mannen sin det. Om du rekker innom byen er denne en MUST: https://www.a511.tokyo/en/ EDIT:Hvis ikke skal jeg spandere Jæger på deg hele turen
Var ett ledig bonussete til HKG med SK i biz den 30.10.20. Bestilte det til madammen, så kjøper jeg billett til meg selv etterhvert. Nå trenger vi bare tilgjengelighet på retur
Og i morges tikket det inn e-post fra awardfares om tilgjengelighet på 2 seter i biz på retur 03.11. Bestilt ett sete til madammen! Vet ikke hvem som plukket opp det andre setet..
Hong Kong har flere ganger hatt ghost seats. Du bestiller ett, så blir begge borte. Avbestiller du ett, kommer det «to» tilbake.
Vel vel, tror ikke det var baren på Peninsula som gjorde utslaget! Det var nok mer folkene man var sammen med i HK som fristet til gjentakelse
Jeg vurderer nå å booke i C med poeng. Det koster 104.676 poeng og 960 kroner, men det gir faktisk 24.374 grunnpoeng tilbake, så kostnaden er jo da egentlig "bare" litt over 80.000 poeng, og det gir en grei inntjening for neste års EBD. Må tenke litt på denne... I plus er det jo litt latterig. Bonusreise koster 80.000 poeng, men med vanlig booking for poeng koster det 74.378 poeng, og du får 16.874 poeng tilbake så faktisk kostnad er 57.500 poeng.
Mange som sitter på gjerdet mhp viruset eller skal vi tro at det enten er løst eller verden har gått under innen den tid? Fru Points4Fun og undertegnede er nå booket til HKG og bor på IC Hong Kong. Gleder oss allerede Edit: datoen er naturligvis lagt til IF treffet 2020. Var jo litt av poenget når jeg la den i denne tråden
Har selv booket SAS C til HK på poeng, med utreise i slutten av februar. Med mindre det blir helt World War Z der borte, så reiser jeg... (Ikke booket ift. IF-møtet, mer en personlig kommentar til hele Corona-baladen om dagen.)
Er det laget ny tråd for 2020? Må snart få oversikt over hvem som allerede har booket billetter. I et øyeblikk av flyskam, så booket jeg meg noen billetter til Hong Kong i slutten av oktober/starten av november. Det er jo fortsatt mulig at jeg kommer kjørende, men det kan vel også hende at bilturen blir vanskelig når den går gjennom Kina. Ser at Hong Kong har stengt grenseoverganger mot Kina i dag også..
Jeg og madammen er booket med SAS C 30/10 - 03/11. 1DF begge veier. Ikke laget ny tråd enda, men @Tore gjør det vel så snart det er hensiktsmessig. Ang. Corona så er det vel 50% sjanse for at vi stryker med hele gjengen. Enten så dør vi, eller så dør vi ikke.. Logisk!