Virker som om dere har det så gøy på tur at hele insideflyer ramla ned en halvtimes tid - om det setter standarden nå som ting ikke engang har kommet ordentlig i gang vet jeg ikke hva vi kan forvente videre
Litt bobler, nøtter og promille balanse SAS biz er GODKJENT!!! Tøfler og amenty KIT, pysj fra TG F, bare herlig En stor super takk til IF gjengen for å dra igang klimamøte Og dette er bare starten!!! Hva ventes i HKG er vel bare toppen av Isberget!
Så lenge du antar vi er tømmermenn, har du drukket alt for lite!!! Når du tror vi er tømmerdamer har du drukket passe
Ikke dårlig å få godkjentstempel av doktoren Kan bli reklamefilm for SAS av dette! Jeg ser for meg noe litt tannpastaaktig med legefrakk Kos dere med en ny fin opplevelse begge to.
Ingen felles bilde ennå? siden dere så mange ombord så hadde det vært gøy å se hele gjengen samlet på et bilde eller to . Mulig å få masse bilder fra alle retter de serverer på denne flygningen? baren bak i kabinen? god tur videre
Det var då faen! Försökte mig på en andra löjrom tallrik.. fick besked att norrmännen bak i biz bussen hade ätit upp allt...