Den var da nydelig! Nettopp skutt på hare jakt! Årets ferskeste Her går bobler ned på høy gir! Mange flasker igjen, hva skjer gutta boyz på C, er vi ikke tørste idag Litt and skal det være ifra samme harejakt Disse dyre sortene smakte akkurat slik de skal i Biz
SK 965 CPH-HKG Plass 20H og G altså fra vi to som sitter igjen i Plus BC kl 20:35 PB kl 20:51 TO kl 21:02 SBO kl 21:09 HN kl 21:31 Reisepuffen er installert hos Konemor Passer perfekt på rad 20. EVA pysjen er på og en puff til!
Haha her strømmer bildene på, herlig å følge med en fredags kveld! Her går det i Xanté i SAS glass Men det store spørsmålet er, er alle som poster her nå på samme flighten, SK965? snart gruppebilde ja
Jeg har fløyet noen ganger i C .. (aldri i F) Dette er et av de beste måltidene jeg har fått i luften, velsmakende og spennende. Det kan hende det har noe med selskapet rundt meg og turen som så dan .. men jeg har det aldeles perfekt!
Da er det litt for den søte ganen og et Dammann Freres kopp te. Antioksidanter for å motvirker tyngdekraften til boblene Ikke minst presterte jeg å søle jeg på min IF skjorte, krise i luften, koordinering av en skje og min munnen fant ikke helt fram, åssen er det mulig, da er jo kun brise...
Stemmer i andre sine kommentarer her; nivået på den nåværende menyen til SAS biz er meget bra. Jeg har nedprioritert sjampisen (bare to glass) til fordel for å smake hele menyen på rødvin, øl og sider. Reinsdyret til forrett var flott. Anda til hovedrett var overraskende bra, selv om nudlene var litt overkokt. Og ostefatet holdt god standard. Jeg vil dog legge inn en liten klage til han/hun som valgte portvin. Den var ok, men passet ikke til osten!
God morgen fra AY101. Her er det dags for frokost nå. Ikke verdens mest spennende frokost, men helt ok.