For en fantastisk rapport så langt! Som flere her stemmer jeg for gruppebilde Så får dere ha en fantastisk tur videre! Ps. Liker trådtittelen Blir med til neste år!
Ankomst BKK, alt vel så langt. Thai presterte bra denne gongen. Har 15 min til her i loungen til å nippe til champagne før det er boarding for TG600. Treigt nett, får ikkje inn alle bilda i tråden. Gledar meg til å sjå når eg finn breidband. God tur vidare alle sammen, vi snakkast plutselig!
Kos deg videre @Stuttfeiten! Nå må til og med di unge vurdere køya Frokosten om 8-9 timer inneholder i hvert fall egg, bacon og bønner. DP kjør, DP kjør!
Last man standing? Det skryter han på seg ..,men stille og mørkt er det .. fra vinduet på do kunne jeg se at det var flotte fjell og snø under oss ..,
Neida, Jeg og Konemor hadde 2 forskjellige booking nr. Så jeg turte ikke å prøve på oppgradering, Plutselig hadde jeg sittet i C og Konemor i Plus alene! De skulle ha Ca 9000kr for oppgradering
God utsikt fra Hyatt Regency over åstedet både i dag og i morgen. Rakk heldigvis frokost i lounge... Er fin dag i Hong Kong!
Det skal han ha @drsyk , han delte ut noen små piller når det bar sovetid .. og vi sovnet alle mann .. nå er det frrokost!
Her ble det 6 timers søvn av beste kvalitet etter at doktoren ga meg en pille. Frokosten inntas med Aladdin på skjermen
Nøtter og drikke kl 21:41 Siden de annonserte over høytaler: Bestill all drikke dere vil ha tom middagen på 1.runde med drikkevognen. Så bestilte jeg 3 flasker Bobler, men den hyggelige vertinnen fortalte at hun heller ville springe frem og tilbake med ny flaske ettersom jeg/vi hadde behov for det. Helt ok for våres del. Kl 21:43 var Søppleposen montert på veggen.