Klissvåt torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haifinn, 29. juli 2021.

  1. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,377
    Likes mottatt:
    12,052
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Ble vekt kl 04.55 av styrtregn på soveromsvindu. Akkompagnert av lyn og torden.

    Godt jeg skulle tidlig opp for å jobbe da.

    Ha en tørrskodd torsdag.
     
    Sunnfjordingen, Earl, pgaa and 12 others like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Larvik
    Venter på å kjøre ombord på Superspeed til Hirtshals. Overnatting i Skien i natt, så opp tidlig idag. Det var skikkelig styrtregn på E18 så det gikk sakte, men vi kom fram og det er opphold nå :)

    Nå ser vi frem til knappe 14 dagers ferie i dejlige Danmark :):):)

    Ha en nydelig torsdag :D:D:D
     
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,872
    Likes mottatt:
    12,561
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestre Viken. Tungskyet oppholdsvær, men ovenforstående meldinger tyder på inneaktiviteter blir det beste valget i dag. Imens bruker vi terrassen med ekstravarmen på.

    Warbirds over Wanaka sender stadig lokkepost, det er fristende, men usikkert selv i april -22.

    Og der kom regnet, as we speak.

    Ha en frisk og fin dag!

    Oppdatert kl 0819: Skybrudd og torden. Jeg trekker snart inn.
     
    Last edited: 29. juli 2021
    Sunnfjordingen, Earl, pgaa and 10 others like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Lurer på om det er på tide med litt Nordic Choice overnatting. På tide med litt kvalitets tid uten barna, bestemor og bestefar er alltid klare for litt barnebarn på besøk, og likeså er de med en kilo godteri og Ipad. Hvor er det blitt av ut og leke?

    Etter en fikk en åpenbaring om innreise regler for vaksinerte, har en kikket litt på avreiser, FCO frister veldig long weekend snart?

    Ha en flott dag i dag, snart helg?:)
     
    Sunnfjordingen, Earl, pgaa and 11 others like this.
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,341
    Likes mottatt:
    28,721
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens. Akkurat nå på Jessheim, venter på eldstefrøken som skal bli med sin gamle fra på Harryshoppingtur til Charlottenberg.

    Spørsmål, hva kaller svenskene det når de(om de gjør) reiser på shopping i Norge?
     
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,050
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten i dag, austlandets styrtregn får dere ha for dere selv ..
    Det er godt det er helg, snart skal mor kjøre meg ut på strilelandet. Irriterende å ikke kunne kjøre selv, men det ordner seg sikkert over nyttår.
    8EC4AA1C-70ED-4F5B-87A2-D10C34468811.jpeg
     
    Sunnfjordingen, OttoL, Earl and 10 others like this.
  7. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,377
    Likes mottatt:
    12,052
    Bonuspoeng:
    183
    Klassereise:p
     
    Elmo, Earl, Wiolenze and 7 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,767
    Likes mottatt:
    57,040
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra den egentlige solkysten.
    Her har været tatt feil av hvilken vestvendte kyst som skal ha regnet, så vi har fått vestlandsvær. Men, det ser ut til at naturen har godt av det. Og jeg kan med god samvittighet sitte inne og kose meg.

    Tror ikke jeg skal booke noen flytur i dag, men man vet jo aldri? Kvitnes Gård ser jo ut som en reise verdig!

    Må finne noen hoteller rundt omkring også, men venter litt på at Viatrumf skal sette opp inntjeningen på NCC og Expedia..

    Ha det gøy! Og husk paraply!
     
    Sunnfjordingen, Earl, pgaa and 8 others like this.
  9. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

    Lettskyet og varmt i dag. Passer fint med at en skal ha besøk og leke pizzarestaurant for 8-9 personer. Oonien skal få kjørt seg :)

    Booket overnatting med 5-retters på Angvik Gamle Handelssted i helga. Svigers tar ungene og mor og far får litt tid til spa, bobler og god mat :D

    Ha en strålende en :)
     
    Sunnfjordingen, Earl, pgaa and 9 others like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,583
    Likes mottatt:
    32,371
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpg Trådstarter vet ikke hva hen snakker om. Det er en strålende torsdag. Så det så. :)
     
    Sunnfjordingen, Elmo, Earl and 11 others like this.
  11. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    964
    Likes mottatt:
    5,174
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag godtfolk! Litt som LH og kutter damer og herrer der altså.

    Regntungt og grått over Christian Kvarts by. Starter dagen med noen Simmitsbagels fra Backstube. Kunne vært verre, men kunne og vært bedre.

    FHI melder at dose 2 kjøret kan begynne to uker tidligere, pt liten tro på at det påvirker veldig oss som allerede har fått time for nr to, men man er da optimist.
     
  12. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,966
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Frogner.
    Avreisedag i dag, men rekker en tur innom Astrup F museet.
    Sen utsjekk fikk jeg kun på ett rom og kun til kl14. Men for meg som gull i NCC er det kun en ‘mulighet’, ingen garanti, så jeg krangler ikke på det. Får heller gå for platina dagen etter at opptjeningsperioden går ut.

    Ifølge alarmanlegget mitt er stua hjemme en ‘pen’ 29 grader… så får starte hjemkomsten med full utlufting :)

    Ha en flott torsdag!
     
    Sunnfjordingen, Eddie47, Earl and 9 others like this.
  13. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    10,775
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

    Janni er den nye Vibeke. Jeg hadde en bonusbillett til Alta, var kun ledig via Tromsø. Kjøpte en billett til dattera mi, og da ble det direkteflyet.

    Sendte så en mail til Janni om det var mulig at min billett også ble flyttet til direkteflyet, og det tok bare få minutter så var det fikset. Tenk hvis alle i SAS hadde vært som henne og Vibeke, da hadde jeg aldri flydd noe annet :)

    Fikk også SMS om fremskyndet vaksinedose fra 28.08 til 09.08. Naturligvis akkurat en av de dagene jeg er bortreist, så jeg fikk flyttet den. Men uansett positivt at de fremskynder nå. Håper fremdeles på at vi kan reise til USA i høstferien, men jeg holder ikke pusten ennå...
     
  14. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,448
    Likes mottatt:
    34,235
    Bonuspoeng:
    293
    Og plutselig er en ansatt i psykiatrien for en dag :oops:


    Edit : litt frustrert på jobb altså. T + 7:)
     
  15. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,590
    Likes mottatt:
    24,477
    Bonuspoeng:
    183
    Bon dia fra Bonaire! Klokken er halv åtte og fuglene kvitrer og kaffen er klar, gjesp!

    82E170A1-1A7F-4FD6-A1A4-07AFC2EA8FBA.jpeg
    Enn så lenge opprettholdes et klart skille mellom våte og tørre elementer her. Jeg satser allikevel på at det blir en klissvåt dag også for undertegnede - straks avgårde med båt for å dykke på Klein Bonaire, den lille øya som sees over sundet på bildet, så satser på rundt tre timer tilbrakt under vann i dag :)
     
  16. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God midt-på-dagen fra Oslo.

    Her er man tilbake i hovedstaden, etter noen dager på bygda. Trenger noen dager i de sentrale strøk før man begynner på jobb igjen til mandag. Ferie er knall det, men kjenner likevel det skal bli litt godt med å begynne på jobb igjen også - da en ikke hadde de store planene for ferien.

    Kan noen forresten avbestille regnet? Har ikke bruk for det jeg altså.

    Ha en bedre torsdag med eller uten oppholdsvær!
     
  17. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    855
    Likes mottatt:
    2,967
    Bonuspoeng:
    93
    I dag regner det heftig her på Færder, lite moro.
    Sitter og ser på Corona tallene i Japan som skyter i været - ser dårligere ut for tur i November en noen gang.

    Kos der og nyt torsdagen folkens!
    226470397_190103779807155_6134576861697502376_n.jpg
     
    Sonictravel, pgaa, Berlioz and 8 others like this.
  18. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    I øyeblikket er det vått og grått utenfor vinduet på hjemmekontoret, men fint arbeidsvær når man skal sitte foran pc-en er det jo tross alt.
    I morgen skal man på "utflukt", bortekontoret venter hvor man faktisk skal møte noen kollegaer fysisk, så det blir hyggelig :)

    Nyt ettermiddagen folkens :)
     
    Kristian, Sonictravel, pgaa and 6 others like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,196
    Likes mottatt:
    22,201
    Bonuspoeng:
    183
    Good evening frå Sunnfjord. Det er travelt å ha trønderar på besøk. Her går det i eit med barnepass og ekstra husarbeid. Det vert lite flypoeng av slikt, men i morgon skal vi på fjellet Hoven med Loen Skylift. Det skal bli stas. I tillegg skal madammen sin bil på service. Då vert det litt poeng i det minste
     
    Kristian, Earl, drsyk and 6 others like this.

Del denne siden