Hallo! Løp og kjøp. For de som digger Skyteam og Guangzhou. Glimrende pris og vidåpen tilgjengelighet fra november til mai.
Hva er rimelig kjip Business, og forventer man alltid SQ-standard? Nå har undertegnede kun prøvd CZ's Business Class ett par ganger i 737-800 mellom fastlandet og Taiwan, og jeg må si meg meget fornøyd. Mye bedre enn forventet og mye bedre enn MU og CA så langt i mine tester. Skal man på jobb for rimelig penge. Bare kjør på med China Southern. Skal man på champagnetur... revurder. På en annen side. SkyTeam - meeeeh. Men når det er eneste alternativ.
Mulig jeg husker feil men tror det er 2-3-2 og skråseter. En bra business har flate seter og 1-2-1 etter min mening. Man må ikke forvente SQ standard, men prisen og ruta er tilsvarende det SQ hadde på salg for litt siden, derfor jeg sier det er bedre
Sleng på fire lapper så får du Singapore eller Cathay. Ikke noe vanskelig valg for oss som foretrekker Oneworld eller Star Alliance, men etter hva jeg hører, finnes det faktisk noen mennesker her i fedrelandet som flyr Skyteam også.