KLM: jommen sa jeg tilbud.....

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Bizflyer, 29. mai 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk mail fra KLM i dag som fortalte at de ville feire 75 års jubileum for Oslo og Kristiansand flyplasser med et godt jubileumstilbud:

    upload_2014-5-29_0-3-44.png
    Kjenner jeg blir provosert over å se at å fly fra Oslo er halve prisen av å fly fra Kristiansand. Jommen sa jeg tilbud. Er det dette som kalles for diskrimminering? Mye kortere mellom Krsand og Amsterdam også i forhold til Oslo. Så for mitt vedkommende kan KLM stappe det tilbudet sitt opp et visst sted!!
     
    Dash liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Neida. Ok. De flyr vel 737 til Oslo, men også Embraer. Og Embraer opererer de på KRS 3 ganger daglig. De er 5 ganger på OSL. Så kan du jo selv regne tilgjengelige seter i forhold til folketall, så får sikker du også 2 + 2 til å bli ettellerannet...
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle tro at mindre passasjerer var mer lønnsomme siden de veier mindre?
     
    Bizflyer and Roberto like this.
  4. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har ikke noe problemer at det vanligvis er dyrere å fly fra KRS enn fra OSL. Men akkurat denne kampanjen er jo helt på trynet. Hvorfor skal Oslo-borgere ha billigere fly for å feire at første fly landet på KRS for 75 år siden.
     
    tommy777 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Fordi det også er 75 års jubileum for flyplass i Oslo. Dvs Fornebu. Dvs at KLM landet første gang i både Oslo og Kristiansand for 75 år siden påstod de.
     
    Dash liker dette

Del denne siden