Klokken er 09 og det er mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. nov 2024 kl 02:04.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,371
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    I dag skal vi flytte på oss, fra George Town til Ferringi . .. sånn omtrent 14 km til et strandhotell.

Halve natten i natt var det et tordenvær av dimensjoner og byen er blitt skikkelig vasket.
    Nå er det 27 grader og blå himmel image.jpg

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,209
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.

6K Jordbær poeng igjen på kontoen,hva kan jeg bruke de til?
    Jeg har booket bort ca 600K poeng for å stå bakerst i denne køen:D

Ha en strålende mandag alle bonusnisser:)

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,099
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffen er drukket, så nå må jeg vel kanskje komme meg avgårde på kontoret.

Kom meg til slutt hjem fra Bratislava, etter å ha gått til bussen, kjørt buss, fløyet to flighter, tatt tog, buss og buss, og kjørt siste biten hjem. Tok sin tid! Litt slitsom reise for et døgn i Slovakia, men det var hyggelig. Neste tur blir litt mindre hektisk, med et par dager i Barcelona i desember sammen med kona.

Ha en fin en!

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    37,100
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå austlege delar av hovudstaden!

Stockholm var ein fin helgetur og eg vil tilbake, kanskje spesielt som ein vår- eller sommartur! :)

Ha ein fin vekestartsdag, godtfolk!

5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,273
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Vi har utført dagens bad. Og kjent at en uke i Syden etterfulgt av en helg i Kjøben ikke fremmer kondisjonskrevende øvelser. Selv med en moderat rai-rai faktor. Nå blir det noen dager r&r i heimen og på hytta.

Ha en fin mandag også når klokken blir over ni!

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,371
    Bonuspoeng:
    293
    I vår alder skal både syden og blåtur med avkommet nytes til fulle .. er sikker på at det øker velværet og levealderen like mye som kondisjonen.
    Dessuten hvis man får begge deler ..
    IMG_7168.jpeg

7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,184
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    t-5 til neste flytur. SAS er veldig "på" når det gjelder å sende mail med spørsmål om jeg vil oppgradere, få tilgang til lounge osv. Har plus billett og diamantkort, så loungetilgang har jeg. Når det gjelder oppgradering skal de ha over 10kNOK hver vei, noe som er lite aktuell. Klarer meg på plus (selv om jeg ikke ville klaget på en CU).
    Ha en herlig mandag :)

8. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,317
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sentrale østland :) Levert i barnehagen og roen har senket seg på hjemmekontoret.
    T-30 til jul i Florida. Det gledes til nest siste tur med LH C.

9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,003
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedkontoret på Lilleaker.

Første fulle arbeidsdag etter Mexico, så da må neste runde planlegges. Noen som har gode tips til hoteller i Istanbul og Guangzhou? Kun ei natt i hver by, så trenger ikke noe overfancy. Vi kommer trolig bare til å sove der, men ingen ulempe om det er noenlunde sentralt så vi får sett litt av byen og det ikke er altfor tungvint å komme dit fra flyplassen.

10. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,307
    Bonuspoeng:
    93
    God tidlig mandagsmorgen fra Loews Hotel Miami Beach.
    Langweekend med kona er aldri feil. Gjort unna litt julegaveshopping, spist godt og koset oss ved bassengkanten.
    Reiser hjemover med SK954 til CPH i kveld, i sete 4D og 4F.
    Når vi lander i CPH burde det tikke inn noen poeng som bikker meg over år 10 av 10 som Eurobonus Gold eller høyere. Da er Lifetime Gold i boks, i en alder av 31 år :D
    Jaja, da er det bare å pelle seg ned på gymmen, så jeg kanskje lever lenge nok til å få max utbytte av LTG:rolleyes:
    Ha en strålende dag, folkens!

Attached Files:

Kristian, Upsaker, Wiolenze and 7 others like this.
  11. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,573
    Bonuspoeng:
    183
    God dag!

Aldri benyttet noe concierge tjenester, men er det noen som operer på DNB Saga og/eller SAS Amex? Tenker spesifikt på en utsolgt fotballkamp på fredagen - danmark - spania :p

12. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,318
    Bonuspoeng:
    183
    Fancy hotell det der :)
    Reiser nedover om litt over tre uker- gidder du ta et bilde av SAS menyen og legge ut?
    Mvh
    Haifinn

13. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,318
    Bonuspoeng:
    183
    Har prøvd å leke mekaniker i dag- fant en youtube video om hvordan bytte dieselfilter på bilen.

Bytte gikk problemfritt- fikk kjørt av bukken og kom 4 meter før faenskapet stoppet??

Var på en hobbyhall på jobben, fikk ringt to kollegaer som var på jobb. De kom og hjalp å dytte bilen tilbake på bukken. Det viste seg at dieselen måtte suges med en vaccuum pumpe etter filterbytte, for å nå frem til motoren.

Det sa jo videoen ingenting om.:mad:

Nuvel- nå går bilen som en klokke

Ha en problemfri dag

Kristian, Eddie47, kiev and 6 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,078
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå opphaldsveiret i Florøida. Sola skin (nesten) og alle er (nesten) glade og fornøgde. Eg skulle gjerne hatt like fint vestlandsveir som det @Eddie47 har.

Ferjeverdenen held underskrivne oppteken for tida, so det er berre å gje det ein har slik at det blir jul i år og. Og ikkje minst langtur i dei eleverte klassar.

Kristian, Eddie47, McBuljo and 4 others like this.
  15. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,091
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Senatorlounge i FRA. Discovery tok meg over dammen problemfritt i øko, ingen oppgradering her i gården, men da er ihvertfall senatoren snart i boks. Fått seg litt mat og en dusj, så nå er jeg klar til å snu døgnet tilbake igjen. Fint med kontraster, fra 32 til 6 grader her.

16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,091
    Bonuspoeng:
    183
    Og så har de pyntet så fint til jul…!
    IMG_7925.jpeg

17. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    32,879
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra LA, klokken er allerede 7:25 og jeg har vært våken i 6 timer allerede. Den dårligste tidssone tidpassningen på 15år minst. Blir en lang dag på kontoret dette, men føst skal jeg bytte hotell fra Beverly Hilton til Fairmont Century Plaza.

Greit nok at jeg skal klare å ligge meg til Diamond hos Hilton før nyttår men det finnes grenser…

Del denne siden