"Knee defenders" - ok, eller oppfordring til krig?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Brunello, 26. juli 2015.

?

Er det greit å bruke "Knee Defenders" ?

Poll closed 02. aug 2015.
  1. Ja, helsa må settes foran medpassasjerenes komfort

17 vote(s)
    43.6%
  2. Vet ikke, jeg er bare 1,50 og rekker ikke ned til gulvet uansett

2 vote(s)
    5.1%
  3. Nei, jeg har betalt for en komfortabel flytur, så da kan disse langbeinte folkene bare steke.

20 vote(s)
    51.3%
  1. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Lange ben og lange lår her, har dessverre kjørt knærne mine utilsiktet i ryggen på flere. På visse sas-modeller er det så trangt at hvis noen legger setet hardt bakover er dessverre knærne mine i veien, jeg får vondt og forhåpentligvis kjenner de foran det og! ;)

Asbjorto liker dette
  2. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Med en høyde på over 190 centimeter så kjenner jeg meg godt igjen her. Apropos problemstillingen: Her er kanskje Ryanairs eneste fordel. De har ikke recline på setene sine. :p

KristianSk liker dette
  3. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    192 cm med lange ben her. Som oftest trekker de setet opp igjen når de kjenner knærne mine, men en gang var det en som tydeligvis likte knærne mine - da var det faktisk en flyvert som uoppfordret snakket til passasjeren og ba han ta opp setet. Han gjorde det motvillig og jeg fikk et meget stygt blikk da han gikk på do senere - han må ha hatt en grusom dagflight på to timer fra Ata til Oslo. :p

4. jijohans

jijohans Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde en episode for litt siden, innenriks, der jeg satt på rad 4 og hadde laptop gående med en film på serveringsbrettet, helt utav intet slenger idioten foran meg sete bakover, noe som holdt på å ende med knekt pc skjerm...:( Da var det sekunder ifra at personen foran hadde fått en knyttneve i bakhode..Satans egoistiske folk!

Like irriterende er det at folk sitter med knærne å presser i ryggen, selv om stolen står i øverste posisjon, da får man lyst å hive ryggen bak i ren protest...

Del denne siden