Kombinere Remember Mastercard fordeler med Trumf?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Kaffen, 11. okt 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
  2. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,955
    Bonuspoeng:
    183
    Nei du kan ikke kombinere det med ViaTrumf. Du må trykke på link via remember card for å komme til feks Expedia, og da kan du ikke trykke på viatrumf etterpå for det vil genere en ny link. Men det gjør vel ikke deg noe ettersom du hadde gitt opp Trumf uansett og kjører på med Æ appen eller noe sånn? Cash is king?

Darkcho, LucasCorso, samtom and 4 others like this.
  3. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,207
    Bonuspoeng:
    163
    Dette er vel noe du bør diskutere på gjerrigknark.com

Darkcho and LucasCorso like this.
  4. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, du har rett i det, spørsmålet da er om du får den 10 natta gratis eller ikke på disse med 10% rabatt eller ikke? hvis ikke så må jeg regne litt på det.

Ellers så fyrer du jo du som tenker på det samme som meg angående trumf å gjøre her, så er spørsmålet oppe om du vil holde deg til tema eller ikke. Derfor har jeg startet en egen tråd hvor veksling av trumfpoeng til eurobonuspoeng versus Kontanter kan diskuteres slik at vi holder oss til tema her ;)

Last edited: 11. okt 2019
  5. flyby

flyby Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    paramberg holder seg jo til tema og besvarer spørsmålet ditt.

6. eurobonuseurobonus

eurobonuseurobonus Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Leser du egentlig innholdet i linkene før du poster de?

vegardg, LucasCorso and holmen like this.
  7. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,955
    Bonuspoeng:
    183
    I linken du har postet selv...Leser du linkene du legger ut?

"Ønsker du å samle Hotels.com Reward Nights, får du 5 % i reward-rabatt. Hotel.coms lojalitetsprogram gir deg bonusovernatting etter du har bestilt 10 netter. Dersom du benytter deg av oppsparte Hotels.com Reward Nights ved booking, så vil du få 5 % reward-rabatt på det faktiske beløpet du betaler med re:member-kortet ditt."

vegardg and drsyk like this.
  8. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,602
    Bonuspoeng:
    113
    Fordelen med Remember Reward vs ViaTrumf er gjennomgående høyere cashback og at cashback trekkes av fakturaen umiddelbart. En annen fordel er at sporingen faktisk fungerer på Radisson :rolleyes:

9. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
    Beklager den @paramberg det var @vegardg som skulle fått det sparket, men jeg får jo 20 EBB som tilsvarer 1,48% Trumf, så 7% betyr 8,48% i forhold til debit der, men så har jeg jo bookingene for to temareiser på 30 personer hver gruppe å si, det garanterer jo 2 CT'er for meg bare det så der blir jeg jo tvunget til å tjene Trumfpoeng i grunn siden dette er den eneste måten jeg kan få med meg rabatten :confused: .... Jaja, mi kattepine :oops::rolleyes: ... Så jeg blir 14.400 ut i fra ett trumfnitt på 6%, men trenger jo ikke å konvertere alt til poeng da :)

Så må se på Rembember, jeg tror jeg heller beholder Amex Premium og hanker inn CT Nummer 3 om jeg har tid til å reise den reisen da :confused:... kanskje dumper MC premium i Mai til fordel av ett annet kort da, så på tide å overhale kortbeholdningen min etter omfordelingen av arbeidsoppgaver på jobben min :cool:

Når det gjelder om Remember MC så har jeg fått info som tilsier at jeg ikke kan tjene trumf på Remember MC og ta med meg fordelene fra dette kortet på en gang, så da ble det mye mindre attraktivt da gevinsten ikke er der på grunn av CT fordeler i Amex. Men det jeg heller kan vurdere er å gå igjennom kortbeholdningen min å se om jeg kan dra ut noen fordeler som lønner seg mer enn å ha MC Premium da jeg trolig vil fly inn Ca 30.000 Grunnpoeng med jobben alene så da får jeg se om jeg finner noe vettugt å bytte ut dette kortet med som jeg får mer igjen for, sånn som å slippe å punge ut 1500 kroner og heller ha ett gratis rabattkort, så moralen blir at jeg må sette meg inn i kredittkort igjen for å finne det beste kredittkortet i forhold til min situasjon :)

10. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Har du byttet karriere til reiseoperatør nå @Laffen ? Må si du er allsidig, alt fra IT-sikkerhetskonsulent via søknadsrådgiver til resieoperatør!

Edit: Dette er ikke ment som kritikk eller uthenging, jeg er rett og slett fasinert!

11. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg har flere jern i ilden, jeg jobber litt oppdragsmessig innen IT, også jobber jeg i en bedrift som driver med tjenesteutvikling for de kommunale helsetjenestene på Sørlandet, jeg jobber også 20% for flylkesmannens kontrollkomisjon. Som hobby så arrangerer jeg to til 3 yoga retreats i årets siden jeg også er yogainstruktør. Jeg er også dykkerinstruktør så jobber litt med å arrangere livaboard i Rødehavet til våren som også genererer litt inntekt til meg.

Så 20% av inntektene er lønn i fra jobben min i Fylket, også ca 10% på IT-sikkerhet også 10% som reisearrangør, 20% på kjøp og salg av ting og tang, på 10% pårådgivning innenfor søknadsskriving til forskjellige etater for både privatpersoner og bedrifter, også leier jeg ut 4 leiligheter som jeg eier som står for 30% så jeg har en del å henge fingrene i, mange som kjenner meg sier at jeg har ett driv ås de skjelde men det er jo bare en bonus :cool:

chrt and Sunnfjordingen like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Imponerende opplegg:) Rart du har full oversikt og klare å holde hode over vann, jeg har en jobb+1 kone+2 barn og ørten fritids aktiviteter. mine,barnas,konas og klarer som regel aldri delta på samtlige, hverken tid, ork eller overskudd...

Hva er hemmeligheten din @Laffen :rolleyes:

dahlmath and NoLimit like this.
  13. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
    Google kalender :cool:

14. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,285
    Bonuspoeng:
    293
    Får du mer tid, ork og overskudd med Google kalender? ;)

Tror jeg skal forsette å bruke Google kalenderen jeg ...

Smurfboy and Arvid1410 like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden