Kontakte Amex

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av jarlel, 04. mars 2019.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg forstår at du er kunde i det norske datterselskapet til Amex.

Men det er faktisk ikke irrelevant.

Ikke noe selskap med HQ i Norge og respekt for seg selv ville i 2023 (eller 2013 for den saks skyld) ville basert identifisering av kundene sine på mors fødselsdag, når du giftet deg, etc. Dette gjør Amex over hele verden. Hvorfor? Fordi amerikansk finansverden generelt og AmEx spesielt, er flere tiår etter utviklingen.

Uansett, hvorfor de ikke har en offisiell epost kanal kan man jo undres over. Jeg heller til at det er fordi top mgm i det selskapet er utdatert og tror på snøen som falt i fjor, for ikke å si snøen som falt i forrige århundre.

2. HenrikE-G

HenrikE-G Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    DNB har vel heller ikke en mailadresse til kundeservice? Om de har det, har ikke jeg klart å finne denne på nettsiden eller innlogget i nettbanken.

Det er mulig å chatte med AmEx når man er logget inn i AmEx NO-appen.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Det er det, men der også må du "identifisere" deg på 1970 talls vis...

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    DNB har mulighet for meldinger når man er logget inn i nettbanken, det funker greit for meg iallfall. Nå har de til og med fått det inn i appen..

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,721
    Bonuspoeng:
    293
    Det er definitivt den beste løsningen. Mye mer sikkert enn mail, og man slipper chatbot og/eller chatkø som blir brutt fordi når det ENDELIG er din tur fordi du på det tidspunktet har glemt at du har en chat åpen i en annen tab :rolleyes:

6. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Cumulus and sovehue like this.
  7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Også hater jeg det der med at man skal stemmesvare til en jævla maskin (sa programmeren...) Heldigvis har jeg lært meg å omgå den.

Del denne siden