Kontroversielle reisemetoder :)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Snabelfaen, 05. nov 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Lufthansa tok vel en fyr til retten for dette.
    Han ble dømt til å betale for hvert enkelt loungebesøk.
     
  2. Snabelfaen

    Snabelfaen EBG Lærling :)

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Det er en vandrehistorie om en kinesisk fyr som drev på sånn i ett halvt år som skal ha blitt saksøkt av China Airlines for dette, men etter det jeg vet så er var dette falske nyheter. Det er en annen artikkel angående en mann som besøkte lufthansa sin lounge 36 ganger, ble dømt til å betale lufthansa 2000 Euro til lufthansa, men siden denne historien bare er en påstand fra en blogg, dog ikke bekreftet som falsk, men trolig er den historien er bare nevnt i en blogg, den ikke er nevnt i noen etablerte nyhetsmedier så vidt jeg vet. Så foreløpig tar jeg historien med en klype salt som følge av dette. Dog jeg ville ikke gjort dette i ett land utenfor EØS, da jeg ikke kan returnere inn i landet etter å ha stemplet ut av det, noe som virkelig kan bli problematisk i Singapore.
     
    Last edited: 26. juli 2017
  3. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
  5. Snabelfaen

    Snabelfaen EBG Lærling :)

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Det ser visst ut som at om flytter inn i lougen og gjør den til ditt hjem, så blir du visst gjenstand for litt god underholdning etter ei stund ser det ut til, og godt er det :) ... Hadde ikke vært for originaler som dette, så hadde verden blitt så kjedelig at jeg hadde flyttet fra denne planeten for lenge siden. Det er derfor "Normal" er det verste ordet som finnes i språket vårt :D
     
    Last edited: 27. juli 2017
    Chrisljo liker dette

Del denne siden