Har 178' Club carlson poeng som jeg kan konvertere til Eurobonuspoeng, egentlig en no brainer, men hva mener dere proffene her inne om en slik konvertering? 2000 CC poeng er 200 EB poeng.
Det er veldig avhengig av hva du behøver. Personlig liker jeg CC poeng, de benyttes flittig til overnattinger rundt omkring i verden. SAS poeng får jeg hele tiden via kredittkort, trumf etc. Sånn sett har jeg mindre behov for SAS poeng enn jeg har for CC poeng. Det blir nok veldig individuelt.
Mens vi er inne på CC... Ble fortalt at man kunne overføre poeng mellom ektefeller (tror det var her på forumet). Sendte en mail til CC om hvordan gå fram, men fikk aldri noe svar. Er det noen som har en kundemail til CC som det blir svart på? Eventuelt noen som vet hvordan man overfører CC poeng mellom ektefeller?
Can I transfer my Gold Points to another Club Carlson account? Elite members may transfer Points from their account to another Program member account upon request. All other members (non-Elite) may transfer Points to another Program member residing in the same household provided that both individuals have been a Program member for at least one year and the addresses for either account involved in the transfer have not been up updated within thirty (30) days prior to the transfer request. All members can request a transfer by contacting Member Services. Club Carlson reserves the right to require proof of eligibility or residency and, in its sole discretion, deny a Point transfer request. https://www.clubcarlson.com/customerservice/redeem/q13
Sendte en mail til CC engang (sist det var kampanje på kjøp av poeng) og da fikk jeg svar omtrent før jeg fikk klikket på send. Husker ikke e-posten i hodet men kan sikkert klare å leite den fram hvis det skulle bli helt krise Men overførings rationen er vel 10 til 1 fra CC til EB?
Ja, men når man er kvalifisert. Hvordan går man fram? Det står jo ingen plass om hvordan man "requester"... Jeg prøvde som sagt å sende en mail, men...
Har veldig god erfaring med Radisson i Cebu da, det er jo et ekte 5 stjerners, for 38.000 poeng, også Shanghai er veldig bra, med sentral beliggenhet & billige poengsatser
Nå er jeg rimelig forvirra. Må jeg ha 200 aksjeer for å bruke den eposten? Jeg prøver lell... Tar det på engelsk, om svensken er på ferie. Takk for input gutter.
Bangkok har strøkent hotell med god beliggenhet. Får fine rom der til ca 38 000 poeng pr natt mener jeg det var. Premium rom noe dyrere. Du kan jo eventuelt del-betale med poeng for rimeligere priser i cash.
Fikk som sist kjapt svar med takk for henvendelsen og beskjed om at en medarbeider vil ta kontakt... Skal bli interessant å se om det skjer...
Det tviler jeg på. Men har fått bekreftet at den fungerer for oppgradering til CCG hvis man har kjøpt aksjer å ønsker status