Kort reisebrev og noen tanker om Air New Zealand - Auckland, Sydney, Christchurch

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av ingie, 15. aug 2016.

1. ingie

ingie Nyfrelst flyentusiast

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Min første tråd her, men nå må jeg bare dele (håper jeg får det til!) Har sjelden kost meg mer enn på Air New Zealands flyvninger. Bakgrunn: Jobb førte meg til New Zealand og Australia, og jeg fikk fly Air NZ (etter varme anbefalinger). Angrer ikke!

SAS, om dere leser dette: Air NZ er eksepsjonelt gode på lojalitet og service.

Air NZ er videns kjent for kule sikkerhetsvideoer, men at de er noen av de beste på service visste jeg ikke. Absolutt alle jeg har truffet har vært eksepsjonelt trivelige.

Det kuleste først:
    Air NZ har nettopp åpnet en premium innsjekking på AKL som imponerer stort (har flere bilder om noen vil se) - så om du skal på MR hit, er det bare å glede seg! Har noen erfaringer fra OSL-FRA-SIN-AKL i Business, og leste masse i forumet her før jeg dro (stor takk til alle som deler!).
    image.jpeg

Helt eget område for innsjekk og bagasjelevering, og heis direkte til sikkerhetskontroll. Aldri følt at diamantkortet fra SAS har hatt større verdi - alt gikk ekstremt effektivt. Noen som vet om SAS har planlagt noe liknende på nye OSL?

Loungene er helt fenomenale (bildene under er fra innenriksloungen i Christchurch (sitter her nå, på vei til AKL - si ifra om dere vil ha flere bilder)):

image.jpeg
    image.jpeg
    image.jpeg

Måtte rett og slettbare dedikere min første Inside Flyer-post til ros. Og apropos ros: takk fot at dere deler så mange erfaringer, tips og råd. En helt ny verden - har fått en ny hobby her!

AndersWE, Mbj, geddi and 16 others like this.
  2. Kristian

Kristian Senior Medlem

Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for at du deler! Og ja, sjølv på økonomi følte eg meg som ein konge på tur då eg reiste med Air New Zealand i vinter. Herleg erfaring :) Og har du fleire bilete, så trur eg ikkje folk her inne er frykteleg utakknemlege :D

ingie liker dette
  3. ingie

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    image.jpeg Flere bilder - lett! Her fra Koru Loungen i AKL. Pannekakemaskin!

Flyvning Christchurch - Auckland:
    image.jpeg

På vei inn på innsjekk i AKL

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Attached Files:

AndersWE, Mbj, Kristian and 3 others like this.
  4. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor?

5. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,046
    Bonuspoeng:
    113
    Nå skal man selvsagt være forsiktig med å konkludere på service og lojalitet etter en tur, men jeg har også opplevd Air NZ som veldig serviceminded og et veldig godt produkt, så jeg gir mitt besyv med.
    Den loungen var det ikke jeg besøkte da jeg var der for noen år siden, så de må ha oppgradert, men den forrige var slett ikke ille den heller. Artig å få se :).

ingie liker dette
  6. ingie

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    I Koru-loungen (internasjonal) på AKL.
    image.jpeg

7. ingie

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Det er sant, men har flydd Singapore-Auckland, Auckland-Sydney, Sydney-Christchurch og Christchurch-Auckland med dem i det siste. Riktignok i løpet av veldig kort tid, så skal ikke si det alltid er sånn, men selv om det er begrenset erfaring har vi kun truffet på løsningsorienterte mennesker. Har flydd både Biz, Plus og økonomi. Er mulig Star Alliance gull teller mye, men har generelt godt inntrykk. :)

watchaddicted and RoadKing like this.

Del denne siden